Voorstellen Kibord

Kibord

Nieuwkomer
Lid sinds
17 februari 2024
Berichten
24
Locatie
Amersfoort
Beste leden,
Ik ben 48.
In mijn jeugd wilde ik een keyboard. Ze stonden altijd zo mooi in de reclameblaadjes. Nooit één gehad, ik begon met gitaarspelen op mijn 15e, gematigd improviserend niveau. Dat hield ik 29 jaar vol op laag niveau. Een paar jaar terug een best leuk Yamaha keyboard van 1995 bij de kringloop gescoord zo goed als nieuw.
Druk met werk en huishouden stond hij weg te stoffen (onder een doek). Maar, ineens begin ik zin te krijgen om als beginner, met enig gevoel voor muziek en met een creatieve kant, mij te storten op het leren en componeren van keyboardgeluid.
Dit gaat leuk op de oude yamaha. Ik voel dat ik het wil. Muziek leren maken en begrijpen voelt in de basis ook veel makkelijker dan op gitaar, in mijn beleving. Ik ben echter op zoek naar wat nieuws want de yamaha is niet bepaald parallel aan mijn idee wat ik met het spelen wil bereiken.
Ik wil mooie pianosound om bijvoorbeeld klassiek te kopiëren maar ook knallen met dancemuziek (hoop ik)..en dat alles op mijn manier zonder verplichtingen.
In een nieuw topic zal ik het daarover gaan hebben en zo hoop ik de goede aanschaf te kunnen doen.
 
Welkom (van ook een oud gediende..)!
 
Back
Top