Make Noise introduceert DXG: dubbele stereo LPG en mixer

1704757806168.png


De Dual Stereo Gate (DXG) muzieksynthesizermodule is een Dual Stereo Low Pass Gate en Mixer. Hij treedt in de voetsporen van de QMMG, Optomix, RxMx, DynaMix en LxD. In tegenstelling tot zijn voorgangers is de DXG specifiek gericht op het mixen van stereosignalen, waardoor het een belangrijke aanvulling is op elk systeem dat modules bevat zoals XPO, QPAS, Morphagene, Mimeophon, Spectraphon en andere stereomodules van Make Noise of anderen.

- 8hp
- wordt deze maand naar dealers verstuurd
- MSRP $215

fabrikant: Make Noise Co. | Home

 
Er wordt gespeculeerd dat het inderdaad een ontwerp zonder vactrols is. Make Noise heeft dat met 0-coast al eerder gedaan.
 
Ik heb de optomix gehad, in mijn herinnering wel leuke dingen mee gedaan
 
Ja, DXG heeft een nieuw ontwerp LPG zonder vactrols. Het zou te ingewikkeld en duur zijn om de stereoparen te matchen.
 
Er wordt gespeculeerd dat het inderdaad een ontwerp zonder vactrols is. Make Noise heeft dat met 0-coast al eerder gedaan.
Ja, dat was het ontwerp wat ook in de Dynamix zit. Voor de DXG hebben ze blijkbaar een nieuw ontwerp gemaakt, ben benieuwd! Bij ModularSynthesizers.nl wordt al een prijs vermeld, 249 Euro:

1704965455111.png
 
Ik vind alles 50% te duur tegenwoordig, zie dat je voor een 2e hands optomix uit 2016 200,- kwijt bent..wat een geld
 
Oh krijg nou wat wist niet eens dat ze nog te koop waren. Ja vroeger schrok ik niet terug voor 200,- modules.. zit nu op goedkope tour :)
 
Ik ben nog steeds aan het twijfelen, want als ik deze neem komen XPO, QPAS en XPAN vanzelf mee.
 
Back
Top