Oude gebruiker, nieuwe naam!

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.921
Locatie
Utrecht, NL
Beste medeforummers.
De meeste van jullie kennen mij als 'Modus Operandi' wat mijn alias hier op het forum was voor vele jaren.
Muziek bracht ik de afgelopen jaren voornamelijk uit onder de naam 'Herbie Hatchback' waar ik voornamelijk 'sample based' muziek maak in de Nu-Disco en Deep House hoek.

Daarnaarst maakte ik soms ook meer tech-achtige muziek waarbij ik meer zelf geluiden creëer en ook meer zelf akkoorden schema's maak, arps creëer, zelf instrumenten bespeel en minder samples gebruik.Dit soort muziek wordt vanaf nu uitgebracht onder de naam 'Nighly Build'. Omdat deze muziek het best aansluit bij de topics op het synthforum is mijn alias op synthforum nu ook aangepast. Met grote dank aan de moderators!
 
Er is geloof ik een beetje misverstand ontstaan. Door het openingsbericht wek ik misschien de indruk dat ik vanaf nu geen 'sample based' muziek meer uitbreng onder de naam 'Herbie Hatchback' maar dit is zeker niet het geval. Ik ben op dit moment voornamelijk bezig onder die noemer en er volgen de komende tijd nog een aantal releases.

Alleen de wat meer donkere en experimentelere muziek wordt onder 'Nightly Build' uitgebracht en dat is tevens ook meer muziek met eigen gecreëerde geluiden, meer zelf gespeeld en minder sample gebruik.

Hopelijk duidelijker nu 🙂
 
Back
Top