Broeno ?

Broeno

Nieuwkomer
Lid sinds
2 oktober 2004
Berichten
10
Locatie
Belgica
hoi,

daar ik de zoekfunctie van het synthforum al geruime tijd gebruik om kennis over synths etc. op te doen, maak ik me ook maar effe lid zo kan ik zelf van tijd tot tijd ook eens iets vragen, daar alle leden gezamelijk toch over een geweldige bron van informatie beschikken en dat is, met het gebrek aan gearfreax in m'n directe omgeving, best wel leuk en handig

ik ben een historicus aan de universiteit van gent in spe en een old skool freak, ik luister voornamelijk naar electronische muziek tot en met 1987, maar ook veel naar soundtracks (john barry etc.), franse chanson en toch ook wel naar moderne muziek, maar dan wel met het old skool gevoel in :)

je kan me ook vinden op andere forums zoals die van www.cbs.nu (viewlexx) en www.globaldarkness.com (bunker/creme), het is wel eens een verademing dat dit forum nederlandstalig is, daar je jezelf toch nog wel steeds het best uitdrukt in je moedertaal

doordat ik zoveel bezig ben met muziek wou ik zelf ook wel iets creeeren en heb al een klein jaar een microkorg, m'n eerste synth, en ben hem nog steeds aan het doorgronden, deze week geef ik mezelf ook een TR 808 cadeau :)

voor de liefhebbers van old skool hieronder nog een dj mix van me, tis een setje met vette disco, proto chicago house, italo, chicago house, hi nrg en om af te sluiten 2 keer disco anno 2004

http://users.skynet.be/fa220186/Broeno_SavageLover.mp3


playlist..
The Ring - Savage Lover
Larry Levan - Do the flex
Skatt brothers - Walk the night
Material - Bustin'out
Phyllis Nelson - I like you
Attack - Crazy for your love
Taffy - I love my radio
Evelyn Thomas - High energy
B.B. Band - All night long
Simphonia - You and me
Shita Jones - Leave it to me
Uppercut - Black jack
Donna Summer - Our love
Stevo Armani - Don't say it's over
Alien - Video games
Mirage - One more chance
Vivien Vee - Blue disease
Munich Machine - In love with love
Giorgio Moroder - I wanna rock you
Joe Antario - What's on your mind
Billy Moore - Go dance
Metro area - Proton candy
Lindstrom - There's a drink in my bedroom and i need a hot lady :cool:


mocht je nog vragen heb.. shoot !
ciao !


giorgiomoroder70s.jpg
 
Moroder....alleen al door het kijken naar die foto krijg ik weer gelijk die deuntjes in mijn hoofd :D

Welkom!
 
Chinese1.gif
*
haai.gif


*) "Hallo en welkom op dit fantastische forum!" ofzo..
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Chinese1.gif
*


*) "Hallo en welkom op dit fantastische forum!" ofzo..

toevallig heb ik vorig jaar toch wel chinees geleerd als keuzevak en nu kan ik je zeggen dat die twee chinese tekens eigenlijk betekenen: 'midden' (zong uitgesproken, je ziet een pijl door het midden van een vierkant gaan) en dat ander betekent 'teken' of 'karakter' als ik me niet vergis...

desalniettemin bedankt voor het welkom hier !
 
:D Had ik idd niet gedacht dat Broeno Chinees had gehad.

Ik had ook maar een paar willekeurige Chinese karakters geGoogled, en ken zelf geen Chinees,dus je kan me alles wijs maken ;)

't Ging om 't idee..

..vandaar ook dat "ofzo" erbij ;)


Toch welkom, hè?!
:dubbel:
 
Back
Top