Het mantelpakje van de niet bij stem zijnde geile opera zangeres

Er zitten mooi Tomita choiren in... :okdan:
Mooie Old-fashioned synth music is altijd lekker.

Electonische mantelpakje's voor zangeressen die operageil zijn...zoiets?:D;)



20230727070953272836.png
 
Een Isniezot-iaanse titel voor een prachtig stuk muziek!

Klasse!
 
Intrigerende titel heb je gekozen moet ik zeggen. :D
Voor Nederlanders is zo'n titel wel geinig natuurlijk maar als je meer internationaal publiek wil dan zou ik een Engelse titel kiezen.

Ik dacht ik klik 'm aan en even beluisteren maar het is ruim een half uur en ik dacht ik kijk wel hoe lang ik het volhoudt en ik bleef luisteren dus dat is goed gelukt in ieder geval.
Alleen de laatste 10 minuten werd het wel een beetje te eentonig vond ik maar voor de rest; mooi stuk met goede overgangen behalve dan de laatste bij 30.05, die vond ik zelf wel erg abrupt, ik zou gekozen hebben voor rustig uit- en infaden want even later komt het toch weer terug, maar ieder z'n smaak natuurlijk.
Maar m'n complimenten want ik vond het een mooie, coherente compositie die wel een paar luisterbeurten nodig heeft.
Nog een vraagje; ergens in het midden is er een gitaarsolo, heb je een gitaar gebruikt of is het een hele goede plugin want het klonk prima in ieder geval?
 
gitaren doe ik zelf. en ach internationaal publiek... het zal me allemaal worst wezen. zit ook niet meer op bandcamp. maak muziek uitsluitend voor eigen plezier en af en es wat posten op youtube of dergelijk.
 
Back
Top