Anderson Rocio - Paradise (NorthernlightX Remix)

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.797
Locatie
Velserbroek
Na lang weggeweest te zijn van het forum lijkt dit me een waardige post om mijn rentree te maken :)



Een uplifting trance remix van een prachtige ballad. De zangeres van het origineel is er OK mee dat deze remix online staat, en ze gaat proberen om me de originele studio stems te bezorgen. Nu zijn de piano partij en de vocal van youtube geript en daarna bewerkt om de partijen te isoleren, maar dat geeft hoorbare artefacten. Het is dus eigenlijk nog een concept, maar de compositie staat. Ik ben er zelf erg tevreden over, en ben benieuwd naar jullie feedback.
 
Het is Hardtrance, vroeger was ik daar meer van gecharmeerd dan nu, ik zou het nu niet meer zomaar opzetten maar ik vind het toch mooi hoor, ik ken het origineel niet maar de zang is erg goed en het is ook feilloos verwerkt. Zeer zeker een waardige rentree! :okdan:
 
Dank u zeer! Het origineel is ook op Soundcloud te beluisteren:

https://soundcloud.com/andersonrociomusic/paradise-1
 


Ondanks de leuke commentaren destijds was ik nooit tevreden over het eindresultaat. Inmiddels zijn we ruim 2 jaar verder en heb ik flinke stappen kunnen maken op productie en mix gebied. Dus met lichte trots presenteer ik u: de remake van de remake!

Trouwens, helaas nooit de originele studio stems mogen ontvangen. De vocal is geript van Youtube en daarna door een splitter gehaald. Daarna met een shitload aan processing deze toch nog weten op te poetsen met dit resultaat. Ik zal deze versie nog eens naar haar sturen :engel:
 
Back
Top