Find The Messengers (noem het Horror-Techno)

Heerlijk gaaf Gloomy nummer weer!
Voor Horror moet je afdeling Ambient/soundscape/FX zijn...
Dit zou wel een mooi intro zijn van een '80 cyber/SF/horror movie!

20230727073208524651.png
 
hola Gloomy.

Lekker Hoor,Mooie drums ook :okdan:


Groeten van Andreos:)
Super, andreos, ik ben blij dat iemand als jij dit leuk vindt. Top man, bedankt!
 
Stampt lekker door Kan niet zo veel horror ontdekken
Ja, nu je 't zegt. Ik dacht dat er wel duistere horrorgeluiden in te horen waren, zeker die heks die je daar hoort... Maarja, we hebben van niks meer schrik, niewaar, lol :)
Bedankt voor het leuke berichtje.
 
Heerlijk gaaf Gloomy nummer weer!
Voor Horror moet je afdeling Ambient/soundscape/FX zijn...
Dit zou wel een mooi intro zijn van een '80 cyber/SF/horror movie!

Bekijk bijlage 3838834
Kwijl kwijl, dank je wel Googol. Ja hé, ik wou dat ik wat bedrijven "tegen het lijf loop". Ik veronderstel dat in 2025 dit effectief gaat gebeuren. ;)
 
Lekker. Kick en bass mogen nog wat harder in de mix.
We zitten nu met twee te luisteren en we moeten je gelijk geven. Helaas staat ie al op SC (downloads) en ga ik hem niet veranderen.

Wel raar, mijn kicks staan hier op -2dB, luider mag ik hem toch niet zetten??

Thnx man!

Gloomy
 
Toffe track, vind horror techno wel een treffende omschrijving.
Hey jando, fijn van je om te luisteren en zo'n mooie commentaar achter te laten :)
 
We zitten nu met twee te luisteren en we moeten je gelijk geven. Helaas staat ie al op SC (downloads) en ga ik hem niet veranderen.

Wel raar, mijn kicks staan hier op -2dB, luider mag ik hem toch niet zetten??

Thnx man!

Gloomy
Je DAW zal genoeg headroom hebben. Je kan ook de rest zachter zetten :)
 
Hey Martinez, dank je wel voor het luisteren en de feed. Ja, jullie hebben gelijk, ik zal mijn Techno-producties in de toekomst harder laten pompen :)

THNX!
 
We zitten nu met twee te luisteren en we moeten je gelijk geven. Helaas staat ie al op SC (downloads) en ga ik hem niet veranderen.

Wel raar, mijn kicks staan hier op -2dB, luider mag ik hem toch niet zetten??

Thnx man!

Gloomy
Soms is het dan goed om te kijken of de rest omlaag kan ipv de kick verder naar het rood. Toffe track trouwens, denderend vooruit!
 
Back
Top