Welke inputs in Logic?

rvbilsen

Nieuwkomer
Lid sinds
21 juni 2020
Berichten
3
Ik hoop dat ik mijn vraag in de goede groep plaats en dat iemand me uit de brand kan helpen.
Ik heb een JD-Xi en een TR-08 via USB aan een Mac Pro hangen in Logic pro middels een samengesteld instrument. Volgens Roland heeft de TR input 1 en 2 nodig. En de overige inputs voor de individuele instrumenten. Dat werkt. Maar dan heb ik 12 inputs in gebruik. Op welke input kan/moet ik nu de JD-Xi zetten om daarvan ook geluid te kunnen horen/opnemen. Het lijkt er op dat de JD-Xi ook op input 1 en 2 zou moeten, maar die zijn bezet. Ik denk dat dit een absolute noob vraag is, maar ik heb gezocht maar kon er geen antwoord op vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
 
Ik ben er inmiddels achter dat in de knowledge base van Roland staat dat de input kanalen van de TR-08 1 en 2 zijn. Maar ik krijg dus alleen geluid wanneer ik de input op 3 of 4 zet. De JD-Xi dan op 1 en 2 dan werkt alles wel.
 

Attachments

  • Screenshot at Aug 20 23-28-15.png
    Screenshot at Aug 20 23-28-15.png
    92,3 KB · Bekeken: 62
Als Je audio/midi tool opent op je Mac kan je de in en uitgangen zien die je tot je beschikking hebt in het ‘aggregate device’ (samengesteld apparaat). Denk dat dit al meer duidelijkheid geeft…

Als je command en spatie intoetst, en audio typt, dan kun je de tool selecteren.
 
Back
Top