Caligulas Death

msmits

Nieuwkomer
Lid sinds
16 mei 2016
Berichten
3
Locatie
Nederland
Ik ben inmiddels een paar jaar bezig met Cubase. Door een verhuizing en verbouwing komt het er weinig van om iets nieuws te maken, maar ik zou graag deze track eens willen laten horen die ik vorig jaar opgenomen heb.

De stijl is wat klassieker dan ik hier over het algemeen tegen kom, maar ik ben gewoon eens benieuwd, het voelt een beetje als met de billen bloot gaan.

 
Mooie muziek hoor! Knap gemaakt.
Ik zou persoonlijk nog ergens een break / rustig moment erin bouwen.
Daarnaast valt er op mix gebied meer uit te halen.
 
Ha, te gek. En erg goed gedaan. Komt fijn uit de speakers. Hoe heb je dit gemaakt?
Bedankt voor de leuke reacties. Ik heb deze voornamelijk gemaakt met de plugins van EastWest en dan met name de Hollywood Orchestra en de Hollywood Choirs. De DAW is Cubase.
 
Eastwood = joepie!
Mooie arrangement en heerlijk episch inderdaad.

Ik zit zelf momenteel te flirten met Metropolis Ark 1 om misschien m'n eigen arsenaal van orchestra mee te starten. Daar doet je orkest me qua episch effect wel wat aan denken. (Kennelijk zijn epische orkesten het thema van m'n week, nu jij hiermee ook voorbij komt :)
 
Geweldig! Ik hou echt van dit soort (old school geinspireerde neem ik aan) filmmuziek. Doordat de mix wat lo-fi is lijkt het wel of dit direct van vinyl is opgenomen, draagt alleen maar bij de sfeer wat mij betreft.
 
Heel mooi gedaan...
Veel EastWest en dat soort bibliotheken zeker?
Prachtig voor film en games!
20230910171922061088.png
 
Back
Top