Wat is de eerste plaat die je speelt na een verhuis in je studio / woonkamer?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.723
Locatie
Streek rond Herentals - België
Herkenbaar?
Je verhuist of neemt een verse ruimte in en dan moet je kiezen. Wat werd / wordt de eerste plaat die door de speakers galmt?
Ik ben al veel te vaak verhuisd, en herinner me enkel nog mijn keuzeplaat in 2002. Dat was 'Big Fun - Innercity'
 
Vroegah was dat Wind & Wuthering van Genesis, geen idee waarom want die LP klonk nogal plat.
Daarna Jon Hassel & Farafina - Flash Of The Spirit (1992)
Talk Talk's Laughing Stock is ook een fijne

Woon al 20 jaar op hetzelfde adres
 
Vroegah was dat Wind & Wuthering van Genesis, geen idee waarom want die LP klonk nogal plat.
Daarna Jon Hassel & Farafina - Flash Of The Spirit (1992)
Talk Talk's Laughing Stock is ook een fijne

Woon al 20 jaar op hetzelfde adres

En dan van Jon Hassell het 7e nummer Dreamworld. Zet ‘m op 11 en je wil ook een bas.
 
Ik zou sowieso iets nemen met veel en langdurige subbass, zo hoor je meteen of er iets ratelt of er barstjes in het pleister ontstaan...
Stevige drum & bass zoals Technical Itch werkt altijd...

Raar genoeg ben ik het niet die vaak verhuist maar wel mijn buren...
 
Meestal gaat het vooral tijdens het verhuizen goed los. Maar als alles netjes en wel geïnstalleerd is, Amon Tobin.
 
Ja, heerlijke plaat. Ik kwam binnen bij Fully Interlocking. Ook zo'n mooi transparant opgenomen album waarop elk instrument goed te volgen is en timbres duidelijk uitkomen. De line up met Jan Akkerman gezien in het Bolwerk in Sneek in 1979, we waren toevallig in de buurt aan het zeilen.
 
Does your mother know - AꓭBA
Doet het goed met kwast/roller in de hand.
 
Best verrast door de inzendingen.
vandaag denk ik dat ik deze kies

 
Back
Top