'Merengue' - melangolische nazomer tune

H-Man

Stamgast
Lid sinds
8 oktober 2012
Berichten
149
Locatie
Zoetermeer
Ik ben deze week bezig geweest met onderstaand deuntje. Het heeft een melangolisch sfeertje vind ik en ik krijg een gevoel van heimwee naar de zon van vorige maand :)
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips en suggesties zijn welkom!

 
Ik dacht gisteren al bij t lezen vd titel 'huh, nazomer? De zomer is nog maar 6 weken bezig en duurt toch 3 maanden'
Vervolgens vroeg ik me de eerste 2 minuten luisteren af waar de titel vandaan kwam. Na 3 minuten weet ik t nog niet eigenlijk. :D
Het luistert vlot weg maar mist voor mij nog n hook. Iets dat mensen kunnen doen met hun stem zodat de dj weet dat ze jou plaatje willen horen. Of zoiets :)
 
Ik dacht gisteren al bij t lezen vd titel 'huh, nazomer? De zomer is nog maar 6 weken bezig en duurt toch 3 maanden'
Vervolgens vroeg ik me de eerste 2 minuten luisteren af waar de titel vandaan kwam. Na 3 minuten weet ik t nog niet eigenlijk. :D
Het luistert vlot weg maar mist voor mij nog n hook. Iets dat mensen kunnen doen met hun stem zodat de dj weet dat ze jou plaatje willen horen. Of zoiets :)
haha ja klopt, augustus moet nog beginnen. Het voelt voor mij zo misschien, ik heb m'n 'zomer' vakantie al gehad namelijk. Thanks voor de opbouwende kritiek in ieder geval.
 
Ik dacht gisteren al bij t lezen vd titel 'huh, nazomer? De zomer is nog maar 6 weken bezig en duurt toch 3 maanden'
Vervolgens vroeg ik me de eerste 2 minuten luisteren af waar de titel vandaan kwam. Na 3 minuten weet ik t nog niet eigenlijk. :D
Het luistert vlot weg maar mist voor mij nog n hook. Iets dat mensen kunnen doen met hun stem zodat de dj weet dat ze jou plaatje willen horen. Of zoiets :)
Titel is gewoon uit de 'lucht' gegrepen trouwens :P
 
:)
Ik dacht, misschien moet ie Merguez heten, dan kunnen we nog denken aan n BBQ hehe, dan mag ook op n natte (na)zomer
 
Hey, @klinkske heeft wel een punt, de track luistert prima weg en eea klinkt ook wel goed, maar het mist die hook idd. Verder (persoonlijke smaak) mag de toon, de melodie lijntjes, van de track nog juist wel wat donkerder, die zitten nu in de uplifting hoek, zeker als je zelf aangeeft dat eea melancholisc zou zijn. Afgezien daarvan, prima track.
 
Hola ja dat is normaal Hollands weer he.
Ik woon al weer 27 jaar in het zuiden en maakt je wel vrolijker.
Helemaal met 9 donkere
Maanden voor de boeg.in Nederland
Leuke track hoor.

Groeten van andreos.
 
Hola ja dat is normaal Hollands weer he.
Ik woon al weer 27 jaar in het zuiden en maakt je wel vrolijker.
Helemaal met 9 donkere
Maanden voor de boeg.in Nederland
Leuke track hoor.

Groeten van andreos.
Dankjewel. Dat lijkt me erg fijn, het hele jaar door aangename temperaturen.. (Maar we hebben gelukkig augustus en september nog)
 
Back
Top