Gratis FAST Bundle bij webinar Alan Parsons

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.661
Locatie
Zwolle
Dit is een interessante actie van Focusrite. Woensdag aanstaande geven ze een webinar met Alan Parsons en Julian Colbeck. Meld je je aan, dan krijg je korting op de online cursus die ze o.a. verkopen. Kijk je het webinar live, dan krijg je de volledige Focusrite FAST Bundle gratis.


Ik ben woensdag om 15.00 uur gewoon aan het werk. Mocht iemand het webinar live kijken en de download-link willen delen, dan houd ik me van harte aanbevolen 😉
 
Top bedankt! Ik ben een behoorlijke Alan Parsons fan dus dit is wel leuk. Overigens is het 3 PM EST, en als ik zo op internet kijk zou het dan 21:00 Nederlandse tijd zijn. Dan zit ik meestal wel achter mijn schermpje dus heb ik me even ingeschreven.
 
Iemand deze nog bij gewoond? Gisteren gewoon glad vergeten! :stupid
Ja, was leuk! Begin was wat rommelig maar ook geinig om te zien hoe een van de in mijn ogen beste producers aller tijden aan het kloten is met basic zaken als echo's in de videostream en op advies van de toetsenist toch maar een koptelefoon gaat zoeken:D. Was zeker tof om te volgen, nogmaals bedankt voor het delen van de link! Ik heb idd een individuele code ontvangen voor de plugins. Je moest in de chat op een sign up link klikken en aangeven de plugins te willen ontvangen. Lijkt erop dat ze dit soort dingen vaker doen, dus als je het alleen voor de plugins doet even in de gaten houden.
Wat de inhoud betreft, allemaal redelijk low level en niet technisch, wat doen ze op dit moment, wat vinden ze van het debat tussen analoog/digitaal, opkomst van AI, wat is het belangrijkste van een goede track en tips voor studenten. Verder aandacht voor hun studiocursus en de sponsoring van Focusrite. Zeker leuk om een keer terug te kijken. Dit was niet de eerste sessie van deze masterclasses, dus ik ga binnenkort nog even checken of er nog meer te bekijken is in deze reeks!
 
Back
Top