• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht BIG MUFF usb HARDWARE plugin met analoog circuit! saturation/distortion

Prijs
300 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.758
IK verkoop mijn big muff hardware plugin omdat ik in de praktijk alleen mijn analog heat gebruik omdat daar ook een analoog filter op zit.
Kwa sound komen ze dicht bij elkaar en als ik niet zoveel plug ins had gekocht gister had ik de big muff gehouden.

Is zo goed als nieuw, incl factuur Bax, komt met usb kabel.
 

Attachments

  • Screenshot 2023-05-07 at 13.58.31.png
    Screenshot 2023-05-07 at 13.58.31.png
    458,3 KB · Bekeken: 278
Net nieuwe firmware geïnstalleerd en de doos incl adapter zit er ook bij

295,- is ook goed ;)
 
290,- ophalen of verzenden

Als iemand mij wat audio wil sturen en dan de hardwareplugin eroverheen gooi met wat instellingen wil ik dat zeker doen.
Laat maar horen ;)
 
Deze big muff is ook stand alone te gebruiken om je modulaire synths of drums doorheen te gooien!

Daarnaast kun je hem ook gebruiken als geluidskaart

Veel functies voor weinig!

Lekker analoog ;)

280,- of doe een bod
 
Ruilen is ook een optie, ik zoek nog een ouwe sampler zoals een dss-1 Roland d-50, iets van Ensoniq.
Als het maar lofi is
 
Ready for verzenen of ophalen.
Inruil met sampling keyboard is te overwegen
 

Attachments

  • tempImagepCxg9U.png
    tempImagepCxg9U.png
    1,2 MB · Bekeken: 54
Werkt ook zonder software, 3 draaiknoppen en 4 drukknoppen. Presets opslaan en gaan.
geef je synth en drums wat bite

275,- of kom met een ruilvoorstel eventueel
 

Attachments

  • Screenshot 2023-05-30 at 11.02.10.png
    Screenshot 2023-05-30 at 11.02.10.png
    1,1 MB · Bekeken: 55
225,- moet toch iemand blij van worden!?

Op naar de 500 views haha
 



hoppa! ik ben super enthousiast over iets wat blijkbaar geen marktwaarde heeft haha
 
Back
Top