My war against modular synthesis

Ik heb dat Chord pack gekocht.
Maar snap niet helemaal hoe ik die dan op mijn gitaar kan krijgen.
Moet je de midi files uitprinten en op je gitaar plakken?

Modular is een wereld waar ik graag in vertoef.
Voor sommige te moeilijk.
Te veel gedoe....nou idd Modular is het uiteinde in het sprectrum van gebruiksvriendelijkheid
Een instrument dat alles en meer kan maar wel het minst gebruiks vriendelijk is.
geen patch geheugen, vrijwel alless is moeilijk precies te herhalen.
Maar het is wel een sounddesign walhalla.
 
Hij zou beter een WC pot op zn kop zetten.
Even doorschassen en dan zijn we daar vanaf.

De wc pot die dan op de grond overblijft zal wel nog wat na-stinken, dus blijf uit de buurt. :beard:
 
Ik heb eens wat meer door zn filmpjes heen geklikt. Ik ben weinig inhoudelijks over synthesizers tegengekomen, maar hij doet gewoon het standaard "influencer" dingetje erg goed, zeiken over anderen, ruzie zoeken en drama maken! Hij heeft ook een fittie met mensen uit zijn eigen publiek, wat hij dan succesvol heel erg opblaast.
Hij snapt precies hoe je youtube views krijgt. Gaat hij vast heel succesvol mee zijn. Maar ik ga er niet meer op klikken...
 
Screenshot 2023-05-03 at 09.29.16.png


De samenvatting kan nog veel korter :D
 
Ik weet niet wat vervelender is: de gast zelf of de videos waar hij weer over zevert. Beiden zijn gemaakt door individuen die nogal vol zijn van zichzelf. Zonde van mijn tijd.
 
Maar ja, ook dit topic is alweer 1.000x bekeken, en waarschijnlijk een hoop mensen die op de video hebben geklikt. Doel bereikt. Aandacht!
 
Hij heeft ook zo'n moddercampagne gevoerd tegen moog voor de Moog One.
Wat totaal onbegrijpelijk is voor mij??

Zal wel om dezelfde reden zijn. klick klick
 
Hij heeft ook zo'n moddercampagne gevoerd tegen moog voor de Moog One.
Wat totaal onbegrijpelijk is voor mij??

Zal wel om dezelfde reden zijn. klick klick
Ik was een aantal jaren geleden sowieso verrast hoeveel negativiteit de Moog One opriep online. Mijn eerste impressies waren heel positief en ik ben sindsdien heel veel negativeit tegen gekomen. Ik denk deels vanwege de prijs en deels omdat het niet klinkt als een vintage synth?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Natuurlijk klinkt het niet als een vintage synth. het is geen vintage synth of kloon van een vintage synth. hij is helemaal nieuw, modern en uniek.
Het is idd een relatief duur toestel, daar kan men dan wat trieste gevoelens over hebben. Maar om dan op youtube zo'n moddercampagne te voeren tegen Moog. Die mensen proberen toch ook maar om een boterham te verdienen en muzikanten blij maken.
 
De Moog One is een mirakel. Als je daar modder op gaat gooien heb je het echt niet begrepen. Misschien kan of wil niet iedereen het geld er voor neerleggen of voldoet het niet aan iedereens specifieke eisen en wensen, maar het is hoe dan ook een schitterend apparaat dat getuigt van lef, visie en vakmanschap. Als synthliefhebber zou je dat toch moeten waarderen, ook al sta je niet direct in de rij om er zelf eentje te kopen.
 
Nou ja every story needs a "bad guy" :)
Die boef heeft iig mooie synths.
Maar goed doen we het om de gear of de muziek die eruit komt?
 
Back
Top