My war against modular synthesis

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
Vind deze wel grappig: (heb voor alle duidelijkheid niets tegen modular of mensen die het gebruiken)

Ben trouwens naar wat ander spul van die gozer zijn kanaal aan het kijken en dat is ook smullen geblazen :D

 
Laatst gewijzigd:
ja hij zanikt maaaaar:
Het is wel zo dat zo een eurorack bij veel tubers alleen maar een soort status symbool is.
Dat moet uitstralen dat de tuber veel van synths weet....
Soort van interlectueel die voor een boeken kast word geinterviewed zodat je hem meer gelooft.

F... die commerciele toubers die eigen weinig weten...
Er zijn er natuurlijk ook die wel wat kunnen. Maar goed youtube is toxic af.
al hoewel er ook wat te leren valt.
 
Andrew Huang zal zeker wel al meer plezier en cash hebben binnen gehaald met zijn YT, muziek, video's en samenwerkingen met andere producenten dan deze criticaster
 
Wat de goede man niet door heeft is dat een hobby geen productiewerk is. Efficiëntie en nuttigheidsoverwegingen zijn dodelijk voor het speelplezier. Doet me denken aan die bekrompen zielen die overal klaar staan met: "En wat heb je daar nou aan?" of "Wat schuift dat?"
 
Ik vind het maar een langdradige saaie zeverzak eigenlijk. Ik heb verder niet veel met modular (en dat is denk ik wel een geluk anders zou ik ook al 20k op zo'n muur stukgeslagen hebben waarschijnlijk), maar ik snap echt wel wat mensen er leuk aan vinden en heb er ook echt wel toffe dingen uit horen komen. Verder wat @ProgHead zegt, het is een hobby, een liefhebberij. Dat mag geld kosten en hoeft niets op te leveren behalve plezier.
 
precies, plezier is de enige motivatie waar je hobby echt oud mee kan worden.

20k aan modulair kapot slaan? waarom?
Alle synths behalve de chompi zijn toch leuk? 😁
 
Hij zou een rant moeten doen over chord pack youtube reclames, wat een irritante gasten zijn dat. Kennen jullie dat?

Die vlieger is al op.
ik heb nog een cmaj9#5 te koop.

Die rant van die duitser die Emily Hopkins exposed is wel leuk.
maar heb echt een haat liefde relatie met youtube.
 
Tja... ik heb ook eens een keertje eigenwaarde gehaald uit anderen te bekritiseren omdat ikzelf niets zinvol te vertellen had.
Gelukkig had ik geen YouTube kanaal en likes nodig om tot inzicht te komen dat het soms beter is om te zwijgen en me te richten op productieve en leerrijke zaken.
 
Wat een idioot..

Hij moet zelf weten wat hij er van vindt, maar hij zeurt gewoon om hobbies van anderen.

Niemand pretendeert in deze videos dat ze een modular gebouwd hebben die beter is en meer kan dan weet ik veel welke standaard synth. Iemand moet een video maken over zijn domme geneuzel, gezucht, geklaag en vergelijkingen die nergens op slaan :P
 
Verder dan een minuut ben ik niet gekomen... Dit is exact het soort negatief gedoe dat ik buiten de deur probeer te houden. Al geeft iemand 100k uit om alleen maar te knuffelen met z'n modular... Ik zou het zelf niet doen natuurlijk, maar koop het en ga lekker knuffelen met je modular. Ik knuffel wel met andere synths trouwens, liefst alleen met grote knoppen, die laten minder putjes achter in je gezicht.
 
Back
Top