ambient drone

Mooie track. Mooie glasachtige geluiden, dat toypianootje zo helemaal naar voren in de mix en op het laatst een wat duisterder gedeelte.
 
Dank voor reacties.

Ik ben nog niet thuis in video bewerking. Later wil ik wat meer beelden toevoegen aan mijn muziek.

Ja, dat "toypianootje" is een kalimba (vst). Ik heb een kalimba met een piezoelement en kan deze inpluggen in mijn eurorack met een Doepfer A-119 (external in). Het is wel zo dat het geluid heel erg, ongewenst vervormd. Het klinkt "te hard".Jammer is dat. Ik heb dezelfde vervorming als ik de kalimba met peizo element inplug in mijn (N.I. Komplete Audio 6) audio interface. Dan maar ff een Vst kalimba is iets minder organisch maar ach. Mijn elektrisch gitaar klink wel goed met A-119 en ook direct in de audio interface.

Jammer genoeg heb ik het geheel in Reaper niet als project opgeslagen, zodat ik nu niet de kalimba ff kan dimmen. Ik vind zelf dat deze iets teveel naar voren komt.
Al met al toch met veel plezier gemaakt.
 
Laatst gewijzigd:
Vreemd iets is . Ik heb in Reaper een foto geplaatst, zoals je ziet en die over de hele track uitgerekt. Na het renderen naar mgep formaat voor een yt video. De foto is op sommige momenten ongewenst "blurry". Toch iets niet bij renderen goed gegaan. Iemand hoe ik dit in Reaper dit beter kan doen?
 
Back
Top