Kleine minimal jam

J@ker

Stamgast
Lid sinds
18 oktober 2006
Berichten
344
Locatie
rottrdm
Kleine avond sessie met allemaal behringer td6 en 2 arpjes
 

Attachments

  • 03-230320_1835.mp3
    16,7 MB
Meestal krijg ik als commentaar dat het geen muziek is ha;)
Hij doet het hier wel .eerste seconden zijn zacht introootjeet bass blubbs
 
Klinkt wel wat early Detroit Techno. In het begin dacht ik "Dit wordt niet veel", maar ik vind hem echt wat hebben 8)
 
Ha thanks.. ja t is ook best gedoe om zonder echt wat voor te bereiden van een enkele arpeggio is leuks te bestellen..ik neem tegenwoordig gewoon alles op in stereo in reaper en soms denk k ja die was leuk.

Wellicht volgende keer wat aparte spoortjes doen
 
Ha thanks.. ja t is ook best gedoe om zonder echt wat voor te bereiden van een enkele arpeggio is leuks te maken..ik neem tegenwoordig gewoon alles op in stereo in reaper en soms denk k ja die was leuk.

Wellicht volgende keer wat aparte spoortjes doen
 
Lekker man. Fijn loopje, kabbelt goed door. En zo minimal vind ik 'm niet :) maar dat zal altijd per persoon verschillen.

Rock on! Nog een paar van zulke.
 
Misschien dat k er nog een keertje wat pitch bend chords achterplak voor dat Detroit gevoel ;)
 
Van diezelfde dag nog een brouwsel..vroeg jaar een Korg es1 sampler grooveboxje gevonden langs de weg en wat c64 drums erin gestopt.. het gaat nergens heen maar aan het einde begint de behringer 2600 wel een beetje te praten...
 

Attachments

  • 08-230315_1546.mp3
    15,1 MB
Okay nu ik erna luister was het de "scary" preset van Aloha Juno (ook wel alpha Juno genoemd) oversturimg is wel lekker
 
Back
Top