Awake - Techno hardware jam

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.316
Locatie
Eindhoven
Twee weken geleden was Awakenings in Eindhoven. Om een beetje in de vibe voor de nacht editie te komen heb ik lekker zitten jammen met wat rave-achtige sounds op lekker tempo. Afgelopen vrijdag de boel wat verder uitgewerkt en uiteindelijk een jam opgenomen. Door de GoPro op mijn hoofd zie je me knopjes draaien aan
- Behringer TD-3 (bass/acidlijn)
- RD-9 (kick, hats, ride)
- Elektron Analog Rytm (lowwwwww rumble, hats)
- Roland JV-1080 (90s stab)
- Access Virus B (pad)
- Sequential Prophet 6 (arp)

Alles gesequenced door Ableton via de Push en wat Valhallah Vintage reverb + Ableton delay

Voor de volledige ervaring heb je wel wat laag nodig uit je speakers of koptelefoon ;)

 
Erg leuk met die head mounted camera (gok ik).
Had hem al via YT aanbevolen gekregen (als je maar lang genoeg blijft zeggen dat je xxx niet hoeft te zien, komt YT vanzelf een keer met een relevantere feed zonder al die 1mln views videos)
 
Jaa lekker hoor.. had je er nog meer...?

First-person-view is erg cool. Wel misselijk nu, maar soit :D
Haha thanks!
Ja lekker oldskool, lache idd die FPS view (First Person Synth). Dat loopje op 2.30 brengt sfeer, nice!
Hehe thanks :)
Erg leuk met die head mounted camera (gok ik).
Had hem al via YT aanbevolen gekregen (als je maar lang genoeg blijft zeggen dat je xxx niet hoeft te zien, komt YT vanzelf een keer met een relevantere feed zonder al die 1mln views videos)
yup, GoPro met de hoofdband :)
 
Ben niet zo'n fan van die basslijn/acid sound, maar vanaf 2'50" vind ik hem echt lekker worden. En dan vanaf 3'30"" lijkt hij helemaal op te gaan. Heerlijk vibe en doet mij denken aan de nodige feestjes waar ik in de jaren 90 van heb genoten. 🙏🏻
 
Ben niet zo'n fan van die basslijn/acid sound, maar vanaf 2'50" vind ik hem echt lekker worden. En dan vanaf 3'30"" lijkt hij helemaal op te gaan. Heerlijk vibe en doet mij denken aan de nodige feestjes waar ik in de jaren 90 van heb genoten. 🙏🏻
Hehe thanks, ik heb in de jaren 90 altijd met een walkman of discman rondgelopen, dus daar komt een hoop inspiratie vandaan :)
Lekkere jam Kobuz. Heb genoten, vooral van passages waar ook melodielijnen mee mogen doen
Goed om te lezen! thanks :)
 
Back
Top