Oplichtertje moeilijk maken, wie doet er mee?

je was vast niet de druppel die de meldingsemmer deed overlopen. Dat proces van schrapping was al lopende
 
Maakt niet uit, ik ga er toch de credit voor pakken en de hele dag met de kin fier omhoog rondlopen.

1710588463336.jpeg
 
Deze net gemeld aan MP
Fotos komen van hier:
 
Gewoon als vuurwapengevaarlijke bekende van de politie dreigen om even op kantoor in Amsterdam langs te komen en de hele boel overhoop te komen schieten.

"De ontruiming vond plaats op eigen initiatief, meldt Marktplaats. ‘De panden zijn niet op last van de politie ontruimd.’ De politie kwam inderdaad niet ter plaatse. Zij zien geen reden tot ontruiming, meldde een woordvoerder vanmiddag."

Storm in een glas water schijnbaar 😒
Of zoals Sabine Hossenfelder onlangs zei: "a shitstorm in a tea glass".
 
Kijk een 'koopje', 150, incl. Das Boot ship vanuit Berlin:




In Oekraine staat-ie voor omgerekend 475 euro, en dan zitten de verzendkosten er niet eens bij. Maar daar kunnen ze het geld vast beter gebruiken.

1 Оголошення OLX.ua сервіс оголошень України — купівля_продаж бу та нових товарів різноманітні...png




Vindt overigens dat Alexander Lambrechts 70 euro vraagt voor 6 boeken van Stephen King dan wel weer wel erg aan de prijs...
 

Attachments

  • Оголошення OLX.ua сервіс оголошень України — купівля_продаж бу та нових товарів різноманітні п...png
    Оголошення OLX.ua сервіс оголошень України — купівля_продаж бу та нових товарів різноманітні п...png
    505,4 KB · Bekeken: 16
Kijk een 'koopje', 150, incl. Das Boot ship vanuit Berlin:



Marktplaats vindt het allemaal geen probleem, met een hagelnieuw account, foto's jatten van en Oekraïense site en met verdacht lage prijzen werken. En dan nog dik doen over 'slimme technologie'. Hiermee maken ze zich gewoon medeplichtig aan oplichting.


mp.jpg
 
ik krijg soms als reactie 'we hebben geen reactie genomen omdat t zoekertje reeds verwijderd is'
ja duh
 
Ja mooi die melding. Je kan iemands ad dus ook niet meermaals rapporteren. 1x nee is dikke doei…

Mp glijdt af…
 
Ik ga nu eens de kopersbescherming uitvoerig testen op marktplaats.
Ik heb iets gekocht, wat zwaar belabberd was ingepakt, waardoor er 2 bedieningselementen gebroken zijn. Ik had ook gevraagd om verzekerde verzending, wat niet is gebeurt.
Aangezien ik het wil laten repareren door de fabrikant (2 x 25 euro verzendkosten) heb ik als voorstel gedaan 50% uit te betalen om de kosten te dekken.
Dan is hij er vanaf en ik kan uiteindelijk voor de vraagprijs het artikel in huis hebben, zoals afgesproken.

Dat bemiddelinsplatform wat er nu tussen zit met mijn betaling in bewaring heeft mijn verhaal gekregen en 10 foto's van het artikel met mijn 50% voorstel, wat ze doorspelen naar de verkoper die er binnen 5 dagen op moet reageren. Als die niet reageert gaat het platform zelf een oplossing bepalen ..... wat kan afwijken van de oplossing waar ik om gevraagd heb (is de waarschuwing). Mijn oplossing is redelijk vind ik, dus ik hoop dat ik in het gelijk wordt gesteld.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen want ik was wel nieuwsgierig hoe dit in zijn werk gaat. Eerder bij een ander geschil heb ik mijn geld teruggekregen, maar dat was omdat er toen niks was opgestuurd.
 
Ik heb laatst iets gekocht met kopersbescherming,de verzender had het apparaat in een trui gewikkeld en in een veel te grote bananendoos opgestuurd,waardoor er dus schade was ontstaan,ik heb geprobeerd tot een oplossing te komen met de verkoper,maar die gedroeg zich plots als een kleuter,ik had na een week ongeveer het volledige bedrag terug op mijn rekening,voor mij heeft het gewerkt,maar ik laat niets meer opsturen,ik haal het weer gewoon op voortaan
 
Het grootste probleem met kopersbescherming vind ik dat er geen verkopersbescherming is.
Mwa, ik heb dus al eerder al mijn geld teruggekregen, dus dat was goed geregeld. Nu kijken hoe dit opgelost wordt.

Waar had jij geen bescherming mee dan ?
 
Back
Top