• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
900 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.497
Locatie
Nijmegen
Wegens ruimtegebrek gaan mijn KT-2A compressors en EQP-KT EQ's in de verkoop. Ik heb ze gebruikt om mijn synths wat "op te warmen" voordat ze mijn DAW in gingen. Niet superveel gebruikt, de units zien er dan ook nog als nieuw uit en werken ook zonder gebreken. Geen rackrash door het gebruik van plastic washers bij de schroeven. De compressors zijn de 1e versie van Klark, dus KT-2A ipv de 2A-KT die nu verkocht wordt.

Ik verkoop ze het liefst als set, mocht dat niet lukken dan gaan ze los de verkoop in:

2x EQP-KT: €375,-
2x KT-2A: €575,-
Alles in 1 keer: €900,-

Liefst ophalen in Nijmegen (en uiteraard te testen met een kopje koffie erbij) maar verzenden kan ook.

IMG_8942.JPG




IMG_8943.JPG


IMG_8944.JPG


IMG_8945.JPG
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top