Synth jams regio Breda (en omstreken)?

Timmio

Beats & Buttons
Lid sinds
23 mei 2007
Berichten
273
Locatie
Breda
Weet iemand of er ook jam sessies zijn (elektronische muziek, drumcomputers, synths etc) in de regio Breda? Ik ga zowieso binnenkort richting Sync040 (sinc) waar ik door omstandigheden niet eerder heen kon, maar ik ben benieuwd of er ook iets meer dichterbij is? Breda, Tilburg, wellicht zelfs Den Bosch?
 
Ik ben helemaaal in het begin van het organiseren van een festival voor elektronische muziek in of in de buurt van Tilburg. De bedoeling is workshops te geven aan jongeren van leeftijd of van beleving ( ;) ) in de aanloop naar een festival.
Ik (denk te) merk(en) dat de jeugd+ in Brabant weinig keuze heeft en vaak ten prooi valt aan of de fanfare of aan de hoempa-zuip-gabber

Meedenken?
 
Ja er is weinig ondanks dat uit Brabant veel grote DJs komen en er een flinke muziekcultuur is.

Denk graag met je mee, want desnoods ga ik zelf een sync078 (Breda in dit geval ;)) opzetten en je ideeën klinken goed!
 
April 2006 hadden we met wat gasten hier van het forum een middag bij Paradox in Tilburg. Meen mij ook nog een meeting te herinneren in Rotterdam en een middagje bij JohhnyBusca en zijn modular.
C5AD3F11-90C0-489C-AF04-575426AD920E.jpeg
 
In Den Bosch zijn er plannen om ook jams te gaan organiseren rondom de WillemTwee.

Voor Tilburg weet @Draakje misschien iets?
 
Back
Top