ohtar - Hero

Is die niet-bestaande superheld toevallig een niet-bestaande piraat? Ik hoor dit echt wel in zo'n film hoor. Petje af. Nee echt: petje af!
haha, ik dacht echt precies hetzelfde, ik zie hier zo een piraat op een boot een haven binnenvaren. Lijkt me heel vet om zo'n compositie te kunnen maken :okdan:
 
Wow! Heerlijk bombastisch, met mooie leads, veel muzikaliteit en alles in nog geen twee minuten.
Knap dat je bij deze muziekstijl ook nog gitaar weet te gebruiken.
Bij deze muziek zou ik wel de 'gitaarbijgeluiden' eruit halen, maar dat is dan een tip voor de remixer.
 
Leuk, dit lijkt op een theme uit een game, Battlefield heet deze game. Misschien eens opsturen naar een game ontwikkelaar.
Ik zal het eens luisteren. Ik ken het niet, dus het was geen bewuste plagiaat:D
 
Echt gaaf!! :halleluja
Dit inspireert mij wel want orkestrale muziek is één van de dingen die ik voor volgend jaar op de planning heb staan (ik wil teveel, maar goed, got to have goals...).
In aansluiting op eerdere opmerkingen denk ik dat wat (meer) subtiele reverb wonderen gaat doen om het geheel wat mooier te laten blenden. Zeker geen luide reverb maar wel zachtjes een mooie lange reverb op een aantal partijen...
 
Laatst gewijzigd:
Dank @Bahamut grappig dat iedereen het zo droog vindt. Er zit een behoorlijke bak Nimbus overheen. Dat is een erg transparante reverb, maar dacht zeker niet dat het droog was.

ik ben ook een beginneling mbt orkestratie, maar mocht je tips willen of discussiëren, kun je me altijd pm’en!
 
Ja, eens met bovenstaande natuurlijk. Super gedaan man. Klasse.

Moet wel zeggen dat ik 'm niet als "muziek muziek" zou aanzetten. Moest aan gaming-muziek, maar ook aan trailers denken. Door de lengte en die laatste paar seconden.. teksten die nog even in- en uitfaden... "coming this summer..." ghehe..

De powerchords vond ik te gek.. had geen "historisch" (of piraten-)gevoel bij deze muziek, eerder tijdloos episch - dan botsen die gitaren ook minder snel misschien, in de beleving..
 
Knap gemaakt “film” arrangement!!
savvy”
Dank je wel!
Zou deze wel terug kunnen horen in een film. Zoals eerder genoemd komt piratenfilm naar boven. Voor superhelden film zou het film moeten zijn met komisch randje.
Dank voor het luisteren!
zuiver cinematisch, met grijpende thema's.

erg goed en mooi gedaan!
Dank je Vink.
Ja, eens met bovenstaande natuurlijk. Super gedaan man. Klasse.

Moet wel zeggen dat ik 'm niet als "muziek muziek" zou aanzetten. Moest aan gaming-muziek, maar ook aan trailers denken. Door de lengte en die laatste paar seconden.. teksten die nog even in- en uitfaden... "coming this summer..." ghehe..

De powerchords vond ik te gek.. had geen "historisch" (of piraten-)gevoel bij deze muziek, eerder tijdloos episch - dan botsen die gitaren ook minder snel misschien, in de beleving..
Tof om te horen. Ik had ook niet echt een piraat in mijn hoofd toen ik het maakte. Maarja, dat is het leuke van kunst, iedereen heeft zijn eigen interpretatie.
Klinkt onwijs hollywood, da's ook een kunst.
Dat beschouw ik zeker als een compliment. Dank.
 
Back
Top