Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dank! Ik had eerst veel moeite toen ik valhalla room gebruikte. Met nimbus kreeg ik de drogere sound die ik wilde, maar misschien ben ik wat doorgeslagen. Sowieso is dit soort arrangementen nog wennen voor mij qua mixen.Knap arrangement! Leuk ook dat je er een screenshot van hebt gedeeld in de aankondiging thread.
In de mix is nog wel winst te behalen; wat verhoudingen en ook klinkt het geheel iets droog.
Oh cool, ik heb niet zo veel ervaring met orkestrale muziek maar lijkt me een leuke uitdaging! PM me maar!Ik stond trouwens op het punt deze op te sturen naar jou voor een gratis mix, maar toen zat je al volals je je nog geroepen voelt.
Tof! Ga ik doen!Oh cool, ik heb niet zo veel ervaring met orkestrale muziek maar lijkt me een leuke uitdaging! PM me maar!
Dank!Is die niet-bestaande superheld toevallig een niet-bestaande piraat? Ik hoor dit echt wel in zo'n film hoor. Petje af. Nee echt: petje af!
Dank gloomy!Deze is af en zou heel goed gebruikt kunnen worden in een cowboy filmTop! STEM!