GentleG - Lie

Ik hou hier niet zo van: te smartlapperig ofzo?
Maar het klinkt wel in orde allemaal.
 
het intro! wow!!!

lekker nummer!

ik ben het met @stoter eens, dat de sounddesign, vanuit het intro, wat meer plek had mogen krijgen, had nummer wellicht nog beter gemaakt.

maar het heeft iets pakkends, nu al, die basloop, de vocals, kortom; het geheel!

(maar dat intro.....)
 
Zitten goede elementen in. Achtergrond koortje is super. De main vocal stoort de sound me niet wel de melodielijn. Omhoog , omlaag gaat wat storen. Ook omdat die vocal beetje samenvalt met het eerste gitaar lijntje. Die moet je beetjje met elkaar laten spelen of zo.
 
Ik vind 'm goed, lekkere lazy zang en het hoeft van mij niet altijd zo strak en precies.
Koortje/background vocals geven een goede extra dimensie aan de track en ik lees dat de gitaarpartijen uit een physical moddeling synth zijn maar als je niets had verteld had ik gedacht dat ze op een gewone gitaar gespeeld waren.
 
Wat @krautrock1958 met de gitaar had, had ik met de bas; ik dacht in 1e instantie dat het een echte was. Originele track, ik vind de vocals doordat ze wat minder spot-on zijn wat afleiden van de "boodschap". Het hoeft voor mij zeker niet strak en precies te zijn, maar nu ben ik als luisteraar teveel daarop aan het letten.
 
ik ben vast n sukkel maar slechte zang is me niet opgevallen. Ik erger me ruk in autotune, en die is hier gelukkig not in the building :D
heel goei nummer. Ik hoor t graag
 
Eigenlijk best wel aardige track. Weer eens wat anders en dat allemaal met Reason. Vind dit basgitaar best overtuigend voor een synth ... Zang, ach ja, het heeft ook al wel wat als je er een beetje naast zit...
 
Back
Top