Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Attachments

  • IMG_6106.jpeg
    IMG_6106.jpeg
    110,1 KB · Bekeken: 76
Nooit van gehoord. Ken alleen de boekenzaak en schaker.
Maken vooral goeiekope pedals… Ik kocht daarom via amazon.de is wat makkelijker terug te sturen dan naar .it ( vaak op eigen kosten nr it of es ). Reviews zijn niet slecht. Zoek maar op google: “ gearspace donner b1” en je komt er een mooie topic over.

Beste review:
zie ook daar in comments. Zou een update geweest zijn waar ze paar punten hebben aangepakt.
 
Hoe dan? Ik zie bij allebei 159.
Ha die optie had ik niet maar dat kwam omdat ik op werk met zakelijk account was ingelogd. Nu wel. Verschil tussen Italië en Duitsland nog steeds niet trouwens: allebei 159 - 40. Niet dat dat boeit verder.
 
Ha die optie had ik niet maar dat kwam omdat ik op werk met zakelijk account was ingelogd. Nu wel. Verschil tussen Italië en Duitsland nog steeds niet trouwens: allebei 159 - 40. Niet dat dat boeit verder.
Was 50 euro coupon op .it gisteren => edit: bij mij nog steeds -50 EUR op .IT maar komen verzendingskosten bij. Zou dan 8 euro goedkoper uitkomen.

Trouwens dit is ook leuk voor bv ipad: Amazon product met 10 euro coupon. +- 55 euro

Donner is relatief onbekend merk maar 120 EUR voor een 303 kloon ( nieuw) lijkt me geen gekke prijs. De behringer kloon is wat goedkoper maar vond kwaliteit ( bouw ) niet zo goed.
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Even afgezien van het feit dat 65euro geen geld is natuurlijk; ik moet wel erg lachen om die marketingplaatjes en teksten op de Amazon productpagina van de Donner midi controller. Bijna op ieder plaatje staat wel iets onzinnigs of een fout.
 
Geen koopjes, ben aan het sparen om mee te gaan met de eerste commerciële ruimtevluchten van Spacex van Elon Musk.En ik neem een Boutiqueje mee,de eerste synth in de ruimte.Ja een muziekstukje maken al zwevend en tegen 20000km/h.🙃
 
Back
Top