Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik weet niet hoe legit dit is, maar een Behringer CAT voor 199,- is nie veel..


Op truspilot scoren ze een 4.4 wat niet slecht is.
kytary is dacht ik een Tjechische keten. heb wel eens wat Taylor gitaren in hun zaak geprobeerd
 
ik heb er eens wat zware producten (emmers met vloeistoffen) gekocht - doos kwam kapot aan en er ontbrak een verpakking (die er vast uit was gevallen) - heb terug gestuurd en geld terug gehad uiteindelijk.
 
Ik weet niet hoe legit dit is, maar een Behringer CAT voor 199,- is nie veel..


Op truspilot scoren ze een 4.4 wat niet slecht is.
Ik heb wel een goede ervaring met Kytary. Iets besteld wat in geen andere webshop leverbaar was. Komt wel uit buitenland, maar goed verpakt bezorgd.
 
Weet niet of het een 'flits koopje' is, maar Thomann heeft de prijs van de Teenage Engineering Modular 400 verlaagd van €449 naar €289, met een maand wachttijd. Nog €461 bij Bax. Niks voor mij, maar wellicht heeft iemand hem op het GAS lijstje staan.
 
"The Most Amazing Deal EVER!"
FOR 4 DAYS ONLY:
Get a massive 50% DISCOUNT on all JZ condenser microphones - Black Hole, Vintage, Signature series;
Receive the JZ Premium accessory of your choice for FREE! (value up to $119)
SCROLL DOWN to get the code and details​

CODE - "JZ50-GPGYNM"​

How to claim your deal?

1.
Visit JZ U.S. store
- HERE
Visit JZ International store HERE
2. Select your favorite microphone model from the Black Hole series, Vintage series, or Signature series;
(if you can't decide, see this comparison article or reply to this email! We're happy to help!)
3. Use the CODE: "JZ50-GPGYNM" during checkout to SAVE 50%!
4. While you're at the CART PAGE, use the NOTE SECTION ("Add a Note to your order") to mention the accessory you want to get as a FREE gift with a value up to $119!
Pemium accessories include our new custom wooden boxes and shock mounts!

Don't miss out - the coupon expires in 4 DAYS!

If you have any questions or need help with choosing the "right" mic for your needs, feel free to reply to this email!

Stay creative!
Andris
JZ MICROPHONES TEAM​
 
ik beheers me, ik probeer geen prullen meer te kopen D

290 euro @ Thomann

SNEL wezen de yt video er over is 2,5u oud

 
Polyend Tracker 399

 
Polyend Tracker 399

Zou er een MK2 komen? De pricedrop is wereldwijd en ze zijn (eindelijk) de audio engine aan het herschrijven / betatesten. #nomoreclicks
 
Leuke dumpprijs, lager dan waar ze tot voor kort tweedehands voor gingen. Maar als ik in de markt was voor een tracker zou ik idd voor de Mini gaan, leuk portable systeem.
 
De sterke prijsdaling van de tracker is wel balen voor de mensen die de oude tracker 2e hands willen verkopen en de mini willen kopen. De mini tracked mij meer door de accu, meer geheugen etc. Bovendien kun je er gewoon een midi keyboard aan hangen in een studio.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L56
ja die portable is een stuk leuker maar wel wat haken en ogen.
Vind het feit dat je er een extern midikeyboard aan moet hangen echt een show/flow stopper.
Heb weinig zin om de noten handmatig in te voeren als een soort type miep.
Dan is de OG ook weer niet interessant omdat ik niet denk dat ze die blijven door ontwikkelen.
 
Sorry guys, ik ben net te laat met melden zie ik nu.
Ik heb gisteren een nieuwe OB6 keyboard gekocht bij Bax voor 2835,-. Er was er nog eentje na mij op voorraad, maar die prijs staat nu ineens voor 3314,-
Doen ze dit voor lokkertrjes of heb ik geluk gehad? Of hebben ze een dynamisch prijssysteem die zich aanpast naar gelang het gedrag van de gebruiker?
 
Sorry guys, ik ben net te laat met melden zie ik nu.
Ik heb gisteren een nieuwe OB6 keyboard gekocht bij Bax voor 2835,-. Er was er nog eentje na mij op voorraad, maar die prijs staat nu ineens voor 3314,-
Doen ze dit voor lokkertrjes of heb ik geluk gehad? Of hebben ze een dynamisch prijssysteem die zich aanpast naar gelang het gedrag van de gebruiker?
Je hebt geluk, soms zit een glitch in de bax matrix.
Lokkertje lijkt het me niet, want het is altijd maar 1 of enkele exemplaren, dus snel uitverkocht.
Af en toe heb ik het idee dat het dan toch b-stocks zijn, maar vraag het me toch af, omdat die soms duurder zijn.

Of zou het een ontevreden medewerker zijn die af en toe loopt te k*tten..
 
Je hebt geluk, soms zit een glitch in de bax matrix.
Lokkertje lijkt het me niet, want het is altijd maar 1 of enkele exemplaren, dus snel uitverkocht.
Af en toe heb ik het idee dat het dan toch b-stocks zijn, maar vraag het me toch af, omdat die soms duurder zijn.

Of zou het een ontevreden medewerker zijn die af en toe loopt te k*tten..
B-stock taferelen bij Bax bij aanschaf van een nieuwe heb ik veelvuldig gehad. Voor deze deal had ik een hele goedkope B-stock gekocht. Bleek een van de eerste te zijn gezien het serienummer, firmware versie en staat van het apparaat. Zwaar teleurgesteld toch maar weer retour gestuurd. Toen zag ik ineens deze deal. Ik was zeker bang dat het wederom om een geopende doos zou gaan, maar tot mijn verbazing zat hij dicht met de originele tape. Helemaal gloedje nieuw dus :okdan:. Het kan dus ook meevallen daar.
 
B-stock taferelen bij Bax bij aanschaf van een nieuwe heb ik veelvuldig gehad. Voor deze deal had ik een hele goedkope B-stock gekocht. Bleek een van de eerste te zijn gezien het serienummer, firmware versie en staat van het apparaat. Zwaar teleurgesteld toch maar weer retour gestuurd. Toen zag ik ineens deze deal. Ik was zeker bang dat het wederom om een geopende doos zou gaan, maar tot mijn verbazing zat hij dicht met de originele tape. Helemaal gloedje nieuw dus :okdan:. Het kan dus ook meevallen daar.
Nice, goeie deal dus!

Ik heb begin dit jaar een 2ehands gekocht in doos voor 2k. Was zo goed als nieuw en tot dan toe amper gebruikt. Wel een oudere variant maar geen speling op de knoppen. Klinkt als een klokje
 
Back
Top