Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

B-stock taferelen bij Bax bij aanschaf van een nieuwe heb ik veelvuldig gehad. Voor deze deal had ik een hele goedkope B-stock gekocht. Bleek een van de eerste te zijn gezien het serienummer, firmware versie en staat van het apparaat. Zwaar teleurgesteld toch maar weer retour gestuurd. Toen zag ik ineens deze deal. Ik was zeker bang dat het wederom om een geopende doos zou gaan, maar tot mijn verbazing zat hij dicht met de originele tape. Helemaal gloedje nieuw dus :okdan:. Het kan dus ook meevallen daar.
Bstock is soms net als nieuw met hooguit wat schade op de doos (plakband schade). Heb daardoor toch leuke synths voor mooi prijsje gekocht dit jaar.
 
Bstock is soms net als nieuw met hooguit wat schade op de doos (plakband schade). Heb daardoor toch leuke synths voor mooi prijsje gekocht dit jaar.
Zeker waar. Geen reden om niet te proberen, want bstock kan ook weer teruggestuurd worden. Vind het wel lullig dat ik vaak geopende dozen kreeg als ik een nieuwe bestelde.
 
soms is b stock maar beperkt qua garantie termijn, was zo bij keymusic. Opletten dus
 
Ik koop regelmatig B-stockjes. Meestal is het wat butsen op de verpakking en duidelijk dat het al een keer uitgepakt is geweest. Zolang er geen schade op zit en de prijs een goed stuk lager is vind ik dat vaak wel prima. Maar iets als nieuw verkopen dat niet nieuw is is sowieso niet netjes. Gelukkig nog niet vaak meegemaakt.
 
Ik koop regelmatig B-stockjes. Meestal is het wat butsen op de verpakking en duidelijk dat het al een keer uitgepakt is geweest. Zolang er geen schade op zit en de prijs een goed stuk lager is vind ik dat vaak wel prima. Maar iets als nieuw verkopen dat niet nieuw is is sowieso niet netjes. Gelukkig nog niet vaak meegemaakt.
Heb afgelopen week mijn eerste B-stock gekocht bij Bax, een Moog Matriarch met on top nog 5% korting. Alleen de Moog sticker en de poster ontbraken, voor de rest echt niet van nieuw te onderscheiden, nog geen vingerafdruk erop. Maar wel 400,- goedkoper 😎
 
Heb afgelopen week mijn eerste B-stock gekocht bij Bax, een Moog Matriarch met on top nog 5% korting. Alleen de Moog sticker en de poster ontbraken, voor de rest echt niet van nieuw te onderscheiden, nog geen vingerafdruk erop. Maar wel 400,- goedkoper 😎
Ah leuk dat jij die hebt genomen. Ik zag die ook, maar voor nu nog even laten gaan. staat nog wel op mijn gas lijstje.
 
Sorry guys, ik ben net te laat met melden zie ik nu.
Ik heb gisteren een nieuwe OB6 keyboard gekocht bij Bax voor 2835,-. Er was er nog eentje na mij op voorraad, maar die prijs staat nu ineens voor 3314,-
Doen ze dit voor lokkertrjes of heb ik geluk gehad? Of hebben ze een dynamisch prijssysteem die zich aanpast naar gelang het gedrag van de gebruiker?
BAX en bijna alle andere webwinkels werkem met dynamic pricing, dus zodra je besteld gaat een prijs omhoog, paar dagen later wellicht weer omlaag, geen peil op te trekken, het is bijna gokken vandaag de dag.
 
Nou, de Monopolys zijn uitverkocht, wat wil je ook met zulke prijzen.

Gelukkig kan je nog een B-stock kopen voor 687,- euro.. :D
Screenshot 2023-10-19 at 17.51.06.png
 
Behringer Wasp voor 158 euro bij Thomann.
 

249,- euro
 
Back
Top