Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ask the expert

Attachments

• Yup.gif
    Yup.gif
    1,2 MB · Bekeken: 26
Wauw da's serieus een koopje, ik heb de kerstlichtjes-editie en het is echt een vet ding. Ook als je van plan bent wat met eurorack te gaan doen dan is dit een uitstekend startpunt door de hoeveelheid utilities + de oscillator bank die er in zit. Het was al een koopje toen het uitkwam, maar voor die 300 nog wat is het echt ongekend. Als je dezelfde functionaliteit aan losse modules bij elkaar probeert te sprokkelen en je bent al snel het 10-voudige kwijt.

Ik was heeeeel even in de verleiding, en toen bedacht ik me dat ik geen dingen meer koop alleen maar omdat ze goedkoop zijn EN de kleur staat me niet aan :D

• Duimpje
Duimpjes: pip
Het is best een flinke unit in een grote doos + het ding is nu anderhalf jaar (ongeveer) op de markt. Ik kan me voorstellen dat ze gewoon in de weg staan in het magazijn. Maar ik verwacht ook niet dat ze met veel verlies verkocht worden inderdaad.

Ik kijk te laat en aanbieding voor de Blue Marvin al weer weg.
Ach ja, dat scheelt ook weer discussies thuis en heb er eigenlijk geen ruimte voor nu :P

Ik weet niet hoeveel dat ding weegt, hoe stroef de patch jacks zijn en of je 'm tegen de muur gaat zetten maar omdat dat ding toch 8 U is geven deze wangen misschien toch weinig stabiliteit?

Goed punt, misschien moet ik de wangen onderling ook verbinden met een plankje aan de achterkant.

Back