Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Die was er toch ook?

Ik ben bij de 55 echter afgehaakt op het formaat en de klank. Beiden zijn niet wat ik echt zoek in een 55. Het is ook te mooi om waar te zijn voor die prijs natuurlijk.
 
heb een Behringer system 35 op 2 april gescoord voor 819 euries bij amazon.de.......denk dat het een foutje was. Wel niet in stock.....dus even wachten.
 
Laat ze eens een scherpe aanbieding voor de 55 doen! Lijkt me geweldig om die in mijn setup te hebben.

Die System 15 is zeer scherp geprijsd.. 16 modules voor ronde de 600 euro (en een case voor een bodemprijs van 200). De modules waren al goedkoper geworden en de oorspronkelijk prijs was ook al laag. Driedubbele aanbieding dus.. :W

Ik gebruik de Behringer Moog-modules nu sinds 3 jaar naast een MosLab-systeem. Ik heb ze ook kunnen vergelijken met een re-issue Moog System 55. Over het geheel doet de Behringer niet onder voor Moog en Moslab. Ik heb een paar jaar terug ook nog vrij veel tijd in nauwkeurige technische vergelijkingen gestoken. Sommige punten van de Moslab zijn minder geslaagd (bv. envelopes), sommige van de Behringer (bv. high-pass filter).
 
Ik heb net voor 20 euro per stuk (normaal € 99 per stuk) 2 stuks Pioneer Toriaz flightbags gekocht. Ik had er al ééntje liggen van mijn Pioneer SP-16 dus gelijk even getest of de Roland TR-8s en de TR-8 er inpassen en dat gaat dikke prima :okdan: Binnenmaat 45 cm x 26 cm. Standaard hoogte is 8 cm, echter kan je die tussenklep er tussenuit slopen als je wilt, dan heb je 13 cm hoogte in totaal.


Mocht je de Tonecontrol deal missen, bij Bax staan ze voor 24 per stuk: https://www.bax-shop.nl/universele-...er-dj-djc-flightbag-voor-diverse-toepassingen
 

Attachments

  • photo_5875332922842660433_y.jpg
    photo_5875332922842660433_y.jpg
    148,8 KB · Bekeken: 102
  • photo_5875332922842660432_y.jpg
    photo_5875332922842660432_y.jpg
    172,5 KB · Bekeken: 104
  • photo_5875332922842660431_y.jpg
    photo_5875332922842660431_y.jpg
    154,6 KB · Bekeken: 108
Moog sound studio oa de 3 aan 1999

 
Ik heb de Behringer Moog-modules kunnen vergelijken met een re-issue Moog System 55. Over het geheel doet de Behringer niet onder voor Moog en Moslab. Ik heb een paar jaar terug ook nog vrij veel tijd in nauwkeurige technische vergelijkingen gestoken. Sommige punten van de Moslab zijn minder geslaagd (bv. envelopes), sommige van de Behringer (bv. high-pass filter).
Ik heb de Behringer 55 van een vriend met de originele Moog 55 kunnen van een andere vriend vergeleken. Zij hebben er als eigenaren meer verstand van dan ik en vinden ook dat de Behringer zeer goed voor de dag komt. Maar we zijn het er alle drie over eens dat de Moog dieper gaat. Dat mag ook wel.
 
Ik heb net voor 20 euro per stuk (normaal € 99 per stuk) 2 stuks Pioneer Toriaz flightbags gekocht. Ik had er al ééntje liggen van mijn Pioneer SP-16 dus gelijk even getest of de Roland TR-8s en de TR-8 er inpassen en dat gaat dikke prima :okdan: Binnenmaat 45 cm x 26 cm. Standaard hoogte is 8 cm, echter kan je die tussenklep er tussenuit slopen als je wilt, dan heb je 13 cm hoogte in totaal.


Mocht je de Tonecontrol deal missen, bij Bax staan ze voor 24 per stuk: https://www.bax-shop.nl/universele-...er-dj-djc-flightbag-voor-diverse-toepassingen
Ik heb hem binnen, ja, het is er maar eentje ..... even na mailen dus. De pakbon zegt 2 maar dat is al onmogelijk gezien het gewicht en formaat van het pakket.
 
Ik heb hem binnen, ja, het is er maar eentje ..... even na mailen dus. De pakbon zegt 2 maar dat is al onmogelijk gezien het gewicht en formaat van het pakket.
Opgelost, foutje van een winkelmedewerker, verkeerde postnl sticker op het verkeerde pakket geplakt. Dus er is ergens iemand die er één bestelde en er 2 geleverd kreeg.
Mijn 2e pioneer bag komt er morgen aan.
 
voor 20 euro per stuk (normaal € 99 per stuk) 2 stuks Pioneer Toriaz flightbags gekocht. Ik had er al ééntje liggen van mijn Pioneer SP-16 dus gelijk even getest of de Roland TR-8s en de TR-8 er inpassen
de rits gaat nog normaal dicht met een mpc one, deze zit zelfs gedraaid wel flink klem.
 

Attachments

  • mpcone-toraiz.jpg
    mpcone-toraiz.jpg
    141,2 KB · Bekeken: 88
de rits gaat nog normaal dicht met een mpc one, deze zit zelfs gedraaid wel flink klem.
Nice ! ik heb inmiddels zowel een TR-8s als een TR-8 gezamelijk in één van die Pioneer bags gekregen zonder problemen, incl. de adapters !
Dus ik heb een 2e tas over om andere zooi in te doen :D
 
Ik heb de tas inmiddels ook binnen en de TR-8s past zeer goed! Waarschijnlijk ga ik wel een extra foam laag onderin doen. Dan zullen er geen twee meer in passen, maar sowieso nog genoeg ruimte voor adapters en kabels
 
de rits gaat nog normaal dicht met een mpc one, deze zit zelfs gedraaid wel flink klem.
Gaat dat een beetje? Geen lak schade of zo?? Wordt zo wel heel interesant.
 
Back
Top