Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ah, dit is waarschijnlijk de MS, bij de X1 kan je de kont er afschroeven. Maar goed, ik ga vanavond even kijken, super.
 
Thanks! Gelijk ff besteld :) Controller op het bureau is toch wat makkelijker te bedienen dan eentje in het rack.


En hij's binnen. Zo op het eerste gezicht geen last van de issues die eerder werden omschreven. Het is in ieder geval een stuk beter dan m'n M-Patch 2. Lekker zwaar ding ook (los van de zijpanelen volledig van staal zo te zien). Knobs voelen solide aan.

Ik ben er blij mee, zeker voor het bedrag :D
 
In navolging van Sweetwater etc heeft nu ook Thomann de prijzen van een aantal Behringer producten flink verlaagd.
De Wasp kost nu 158 euro; system 55 nu 1799 euro om maar wat te noemen.
Niet alles lijkt meegegaan te zijn in de prijsverlaging, bijvoorbeeld Blue Marvin maar ik heb het niet constant bijgehouden.

Ik heb zojuist de CAT besteld voor 243
 
Jammer dat de 55 niet op voorraad is. Best wel bijzonder dat Musicstore die dan weer niet in prijs verlaagt terwijl ze hem wel op voorraad lijken te hebben.
 
Best wel bijzonder dat Musicstore die dan weer niet in prijs verlaagt terwijl ze hem wel in stock lijken te hebben.
Dat zal oude voorraad zijn die nog voor een andere prijs is ingekocht, kans dat binnenkort daar ook de system 55 verlaagd is, ze moeten wel.
Voor die 1800 euro heb je dan wel meteen een flink systeem zeg en die kan je dan een jaar later als tweedehands voor minder dan 1500 euro oppikken, da's eigenlijk ongelooflijk.
Maar het zou nog leuker worden als Uli 'ns een keer een nieuw modular systeem zou ontwikkelen met bijv de Neutron/Proton als basis maar dan in een aantal losse modules en dan een paar exotische modules in zo'n systeem erbij zou maken; een granular sampler. een mooie veelzijdige sequencer, een bijzondere drummodule erbij, wat interessante FX en meer moois.
 
Dat zal oude voorraad zijn die nog voor een andere prijs is ingekocht, kans dat binnenkort daar ook de system 55 verlaagd is, ze moeten wel.
Voor die 1800 euro heb je dan wel meteen een flink systeem zeg en die kan je dan een jaar later als tweedehands voor minder dan 1500 euro oppikken, da's eigenlijk ongelooflijk.
Maar het zou nog leuker worden als Uli 'ns een keer een nieuw modular systeem zou ontwikkelen met bijv de Neutron/Proton als basis maar dan in een aantal losse modules en dan een paar exotische modules in zo'n systeem erbij zou maken; een granular sampler. een mooie veelzijdige sequencer, een bijzondere drummodule erbij, wat interessante FX en meer moois.
Het kan zijn dat het tijdelijk 1800 euro is … of dat het de laatste stuks zijn. En dat je na een jaar er meer voor krijgt als je doorverkoopt…
 
Back
Top