Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

volgens mij een prijsfoutje op amazon

Palmer Monicon L monitor controller voor 66,20 euro. Verkocht en verzonden door Amazon zelf.

Dit ding kost in ieder winkel 175 euro. Dus heb je 'm net nodig... voor ze het foutje ontdekken.


Thanks! Gelijk ff besteld :) Controller op het bureau is toch wat makkelijker te bedienen dan eentje in het rack.
 
Heb de bestelling maar geannuleerd, gelukkig kan dat bij Amazon vrij makkelijk als er nog niet is verstuurd.
 
Palmer Monicon L monitor controller voor 66,20 euro. Verkocht en verzonden door Amazon zelf.

Bedankt voor de tip. Ik heb er net twee ontvangen. Ze vervangen mijn Esi MoCo's, die na jaren wat minder betrouwbaar beginnen te worden.

Ik heb de afgelopen week uitgebreid A/B-tests gedaan over de monitor/alt-uitgangen van de SSL BigSix naar Genelec 8351 en Neumann KH420/750. Op het eerste gehoor doen de twee nieuwe Monicons niks raars met het signaal naar deze speakers. Maar ik zal het de komende week extra kritisch in de gaten houden.

Review op Amazona is verder ook positief:

 
Review op Amazona is verder ook positief:
Ze zijn ook gewoon goed. Niets mis mee. Op Thomann scoort hij ook goed (Palmer Monicon L)

Het blijft elektronica, daar kun je gewoon een keer pech mee hebben.

Wat een geweldige monitors heb jij trouwens! Om jaloers op te worden.
 
Wat een geweldige monitors heb jij trouwens! Om jaloers op te worden.

Zeker heel fijn, allebei een heel eigen karakteristiek. In principe blijft er maar één set.. maar je weet nooit :)
Nog even intensief testen.. een hoop gepuzzel met mijn specifieke wensen voor monitoring.
 
Voor mensen die met camera's filmen en nog op zoek zijn naar een microfoon:


9,35

1648808852VIDEO-MIC_P0EWD_Other4_XL.jpg
Heeft iemand al ontdekt hoe je er een LR44 batterij in stopt? Bij de X1 zie ik een klepje maar dat lijkt muurvast te zitten. Bij de Video Mic zie ik niet eens waar -ie in zou moeten?
 
Ja, die had ik gevonden, maar zo soepel gaat het dus niet, eerst moet het klepje open. Volgens mij moet een minikruiskopjeschroefje los, of er uit. Maar dat ding zit dus muurvast (andere kruiskopjes gaan wel los dus ik draai iig de goede kant op :D ). Maar bizar hoor. Die Video mic voor 8 euro en de X1 voor 7. Nu nog even wachten tot die MS ook zoiets kost. Ik vraag me wel af wat voor hebberige domme lul ik eigenlijk ben. Oh nee, ik geef ze aan mijn zoontje, die heeft hier altijd op zitten wachten.
 
Als je het filmpje op 0.25 snelheid afspeelt zie je inderdaad een schroefje eruit komen.

Edit: 2 zelfs :D
 

Attachments

  • Screenshot 2023-03-09 125340.jpg
    Screenshot 2023-03-09 125340.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 69
Back
Top