Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Verleidelijk, maar ook dit keer ga ik em nog skippen. Nog zoet met mijn prologue en zelfs daar al te weinig tijd voor. Als die user memory banks volstaan mag er eens iets nieuws bij.
 
rip.png


RIP :(
 
https://www.bax-shop.nl/usb-microfoons/behringer

Bax heeft nu een aantal usb microfoons van Behringer voor zo'n 20 a 30 euro. Die zijn bij anderen een stuk duurder. Bijvoorbeeld de BVR84 kost bij Bax €31, bij Thomann €121 en bij musicstore zelfs €171.

Het gaat om condensator microfoons met het uiterlijk van vintage types. Zou mij niet verbazen als de microfoons alleen qua uiterlijk van elkaar verschillen maar daar vind ik verder geen info over.
 
https://www.bax-shop.nl/usb-microfoons/behringer

Bax heeft nu een aantal usb microfoons van Behringer voor zo'n 20 a 30 euro. Die zijn bij anderen een stuk duurder. Bijvoorbeeld de BVR84 kost bij Bax €31, bij Thomann €121 en bij musicstore zelfs €171.

Het gaat om condensator microfoons met het uiterlijk van vintage types. Zou mij niet verbazen als de microfoons alleen qua uiterlijk van elkaar verschillen maar daar vind ik verder geen info over.
Aangenomen dat er niet met verlies verkocht wordt, zegt dit iets over de winstmarges?
 
Ik hoop het. Winst is goed.

Maar spullen worden ook wel onder inkoopprijs verkocht. In retail moeten spullen moven.
Is verboden in Belgie, behalve tijdens solden en andere speciale gelegenheden - maar blijkbaar zijn we hier alleen in in Europa.
Soit, ik blijf me soms verbazen dat een product er in slaagt om voor 30 euro van de Fillipijnen naar hier te komen, om dan voor 70 euro in de winkel te staan.
 
Is verboden in Belgie, behalve tijdens solden en andere speciale gelegenheden - maar blijkbaar zijn we hier alleen in in Europa.
Soit, ik blijf me soms verbazen dat een product er in slaagt om voor 30 euro van de Fillipijnen naar hier te komen, om dan voor 70 euro in de winkel te staan.
Ah nee hoor, hier in NL ook. De overheid kijkt gewoon even weg als het volk genaaid wordt, wel zo makkelijk om ons landje zo gaaf te houden voor sommigen.
 
https://www.bax-shop.nl/usb-microfoons/behringer

Bax heeft nu een aantal usb microfoons van Behringer voor zo'n 20 a 30 euro. Die zijn bij anderen een stuk duurder. Bijvoorbeeld de BVR84 kost bij Bax €31, bij Thomann €121 en bij musicstore zelfs €171.

Het gaat om condensator microfoons met het uiterlijk van vintage types. Zou mij niet verbazen als de microfoons alleen qua uiterlijk van elkaar verschillen maar daar vind ik verder geen info over.
Leuke vintage looks.. de video hieronder is niet helemaal positief erover.. hum als je em vastpakt oid.. (slechte shielding??) maar sommigen zien er wel nice uit..
Ik vind het ook 'n beetje 'n gemiste kans dat ze op een USB mic geen headphone output gezet hebben. Dan heb je veelal ook direct monitoring en hoor je de muziek enzo.. wel fijn om het ritme een beetje te horen ook:D.
Geen idee hoe je dat doet als je recordingdevice in je DAW geen uitgang heeft zoals bij deze dingen.. iets met ASIO4all?? (met alle latency verschillen en jezelf 'n tijd later terughoren..) Misschien zijn ze meer voor podcasters ofzo?

 
Laatst gewijzigd:
Volgens mij vond je de kitty purr test het leukste onderdeel van de review :)
Ghehehe.. Oh leuk ook ja.. Maar ik vond het vooral een eerlijk oordeel en objectief vergelijk.. Je kunt er in een studio niks mee.
Ok..je kunt er prima Kitty purr ermee opnemen :D Maar dat kan op een telefoon ook en heb je gelijk beeld erbij.. ff een Simba check gedaan.. die was toevallig aan het nestelen.. en ligt ie voluit bij te snorren..

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top