Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Mijn ervaringen bij MIDI Amsterdam zijn juist heel goed. Vriendelijke eigenaar, goeie support.

Bij mij ging een firmware update fout door het specifieke model midi interface, en heeft hij het gefixt terwijl hij een leenmodel meegaf. Maar goed, qua prijzen kan je moeilijk concurreren met de groten zonder jezelf een graf te graven.
ah dat is iig mooi om hier te lezen! fijn :o:
 
Ik heb er ook wel eens een module besteld, gewoon normaal verlopen, prima dus. Alleen de zoekfunctie op hun site is wat wonderlijk qua resultaten. Ze zijn daarmee overigens niet de enigen.
Ervaring met MIDI Amsterdan is eerder negatief hier:

De website is niet up to date en laat je zaken bestellen die ze helemaal niet in voorraad hebben. Dit valt vooral op bij Eurorack modules die overal uitgeput zijn, maar bij hen nog beschikbaar. Na x aantal dagen (weken) krijg je een automatisch mailtje dat je bestelling geannuleerd is.

Ik lees wel overal dat een persoonlijke aanpak best werkt hier, even informeren of iets op voorraad is en hup. Maar de website zou ik vermijden als de pest.
 
Ik zou die niet kopen. Eerst ff checken dacht dat dat ding nogal wat issues had.
Sinds firmware 2.0 is er een boel verbeterd en toegevoegd. Helaas zijn de pads niet aanslaggevoelig (velocity). Er is nu wel een step sequencer mode en de SQ-64 heeft lekker veel CV uitgangen om te gebruiken met modular, 2600's en ander semi modulars. Er zijn nog wat firmware bugs maar die zullen ook wel weer opgelost worden.
 
Laatst gewijzigd:
eindelijk nog eens een 10% code van bax gekregen, maar er staat niets interessant op hun website nu :)

dan maar niets kopen voor kerst

EDIT: nee, ik geef em nog niet weg, is nog even geldig, dus stuur geen PB aub :)
 
Laatst gewijzigd:
maar er staat niets interessant op hun website nu :)
Dat kan over 10 minuten anders zijn... en over 30 minuten weer verdwenen zijn. Ik weet niet wat Bax doet met haar prijzen maar je moet er bovenop zitten en toeslaan als je iets wilt hebben.
 
eindelijk nog eens een 10% code van bax gekregen,…

Ik snap ook echt geen hout van Bax.. zo krijg je maaaanden geen codes, en dan 1x code voor 5% omdat ik (nog) ouder wordt en 2 dagen later 2 aparte mailtjes met elk een 10% code ‘omdat ik een cadeautje verdien’…

Heel apart.. (maar ik klaag niet :D )

EDIT: nee, ik geef em nog niet weg, is nog even geldig, dus stuur geen PB aub :)
Same here.
1x 10% al weggegeven, andere pas als ik ‘m zelf echt niet gebruik.
En die van 5% is al verlopen inmiddels..
 
eindelijk nog eens een 10% code van bax gekregen, maar er staat niets interessant op hun website nu :)

dan maar niets kopen voor kerst

EDIT: nee, ik geef em nog niet weg, is nog even geldig, dus stuur geen PB aub :)
ik ook, geldig tot mid januari of zo, als ik r niks mee doe zien jullie m wel verschijnen ergens in januari
 
Ik snap ook echt geen hout van Bax.. zo krijg je maaaanden geen codes, en dan 1x code voor 5% omdat ik (nog) ouder wordt en 2 dagen later 2 aparte mailtjes met elk een 10% code ‘omdat ik een cadeautje verdien’…

Heel apart.. (maar ik klaag niet :D )


Same here.
1x 10% al weggegeven, andere pas als ik ‘m zelf echt niet gebruik.
En die van 5% is al verlopen inmiddels..
wel, dan wacht ik op de 10% korting nog wel ff, heb ook de 5% gekregen, maar dat is toch zelfde als de maandkortingscode bv: osc22.
 

Attachments

  • ECE25F66-755E-469B-9BBC-A68F6AC1AD5F.png
    ECE25F66-755E-469B-9BBC-A68F6AC1AD5F.png
    100,2 KB · Bekeken: 69
Ik snap ook echt geen hout van Bax.. zo krijg je maaaanden geen codes, en dan 1x code voor 5% omdat ik (nog) ouder wordt en 2 dagen later 2 aparte mailtjes met elk een 10% code ‘omdat ik een cadeautje verdien’…

Heel apart.. (maar ik klaag niet :D )

Same here.
1x 10% al weggegeven, andere pas als ik ‘m zelf echt niet gebruik.
En die van 5% is al verlopen inmiddels..

Van de 10% korting codes beleid van Bax snap ik ook niks. Zie hier al jaren de 10% codes voorbij komen, nog nooit één ontvangen van Bax. En ja, ik heb er besteld de afgelopen jaren. Maar bewust en onbewust bestel ik er steeds minder, mede vanwege dit beleid.
 
Laatst gewijzigd:
Grofweg 30%
Yep zo reken ik ook. Bedankt Renee voor tip maar informatie vind je amper en vaak doen ze wat ze willen haha. Ik reken ook in worst case : 1/3 van totaalprijs.

+- 290 euro. Nog steeds een mooie deal. Het is nergens anders meer verkrijgbaar.
 
Vorig jaar tijdens black friday een Microfreak gescoord voor €244 euro bij Abtmusic. Dat was niet de vocoder edition maar zoals je weet heeft de "gewone" microfreak dezelfde functionaliteit aan boord alleen krijg je er geen microfoon bij. Je kunt of een headset aansluiten of zelf een splitter maken voor audio output en 1 input voor microfoon. Of een losse gooseneck mic bestellen van Arturia.
 
Back
Top