Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik heb niet het idee dat hier grote gedachtes achter zitten als “er komt een kortingsactie dus we doen alles omhoog”.
Ik denk dat dit net een van de mechanismen is die een webwinkel hanteert (in tegenstelling tot een lokale winkel, waar dit althans in Belgie illegaal is.) Geen idee hoe zij daar aan ontsnappen.

Sowieso is de prijs het resultaat van meerdere parameters, en wat jij opgeeft zal zeker ook invloed hebben.
 
Misschien dat ‘t meevalt met bulkproducten als die Behringer synths. Ik heb het zelf gemerkt bij de GSI Gemini geluidsmodule. Paar keer bekeken (b-stock versie), prijs enorm omhoog. Tijd niet bekeken, prijs zakt weer enorm. Zelfde gemerkt bij de Crumar Mojo Desktop en bij een b-stock Microkorg XL+.
 
Het wachten is nu nog op de Waldorf salade. Laatst ook al zo'n bezopen topic over bier.. dat dat allemaal kan en mag.. :D
 
Its a VIBE :maffia:
My God!
Ik vond één partylamp al te snel gaan en heb nu dus zo'n sterrenprojector die je heel langzaam kan zetten in huis maar dit is echt het tegenovergestelde!
Het ziet er wel schitterend uit als je er op kickt. in ieder geval, veel plezier met je lichtset! :okdan:
 
Prophet rev2 8-voice
€1599,-

 
Voor de gitaristen onder ons:

ReAmp Studio van Audio Assault is nu voor $9,99 verkrijgbaar. Ik weet niet wat de gangbare prijs is, maar de listprijs op de site staat $119,99 (heb 'm ook wel eens voor $39,99 voorbij zien komen).

Het gaat hier niet om echte amp sims, maar meer om channel sims. De amp modellen (76 stuks) hebben allemaal dezelfde knoppen. Wel hebben de amps een duidelijk verschillend karakter. Verder een lijst met IR's voor de Cab simulatie (dual cab loader), instelbare mic positioning, 3 slots voor stompboxes (36 meegeleverd in pakket), en een simpel effectrack met 4 slots voor rackFX (bevat Graphic EQ, Parametric EQ, Chorus, Delay, Reverb, Compressie).

Ik heb 'm aangeschaft, en voor $9,99 kun je hier aardig wat gitaartonen uit toveren, en wat mij betreft best goede kwaliteit. Heb nog geen vergelijking kunnen doen met bijv. Amplitube, maar prima tool om even lekker mee te pielen. De workflow is naar mijn mening vrij snel en helder (draaiknop voor input, gate, tabs voor stomp, amp, cab, fx, en draaiknop voor out).
Wel mis ik een fullscreen modus. Daar had nog wel wat te winnen geweest (meer zaken direct zichtbaar op het scherm).

ReAmp zal pakketten als Amplitube niet naar de kroon steken, maar voor $9,99 is het zeker een mooi stukje software.
Er is een demo beschikbaar. Deze is per keer voor 15 minuten bruikbaar.


Kortlopende actie:
This offer ends on Thursday 8th 23:59 Central Time.
 
My God!
Ik vond één partylamp al te snel gaan en heb nu dus zo'n sterrenprojector die je heel langzaam kan zetten in huis maar dit is echt het tegenovergestelde!
Het ziet er wel schitterend uit als je er op kickt. in ieder geval, veel plezier met je lichtset! :okdan:
Sterrenprojector heb ik trouwens ook haha, vette dingen zijn dat, magisch wel
 

Attachments

  • F9AD71EE-BCDD-437A-8B29-6E00C38CD4EC.jpeg
    F9AD71EE-BCDD-437A-8B29-6E00C38CD4EC.jpeg
    82,8 KB · Bekeken: 65
O.a. op de Belgische, Franse en de Duitse Amazon zijn beide versies van de IK Multimedia UNO Synth Pro flink in prijs verlaagd.
De desktop op het moment € 222,74 en kb € 412,23.
Belgische ietsje meer:€224,59 en € 415,65.
De Nederlandse site doet precies niet mee.
 
Voor de geïnteresseerden, zwarte Grandmother aan 899 bij Bax. Ik krijg kop noch staart aan hun prijsbeleid.
Grillige boel inderdaad. Ik had daar iets op de korrel, was ineens gedurende een paar dagen een stuk lager in prijs tov 'de anderen', en nu inmiddels weer een prijs boven de rest. Waarvoor ik ze eigenlijk dankbaar ben, want inmiddels een betere oplossing.

Geen idee of Bax hier volgens een slim plan te werk gaat, of zomaar via wat dobbelstenen zit te frotten... :doei:
 
Back
Top