Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Kudos aan iedereen die zich heeft weten in te houden. Het kostte veel moeite maar het is mij ook gelukt 😁
Ik ben de hele andere kant uitgeschoten,, heb een jeugd droom vanaf mijn bank besteld 8D De grootst betaalbare discobol, DMX lichten, dmx besturing, Haze machine,, holyfuck. Onder het mom dat ik dit écht nodig heb voor mijn toekomst youtube videos8o)
Nu is de mancave/music studio hopelijk voorlopig "af"? alles uitzoeken, verschillende sites bestellen, Shit 06:00 pas gaan slapen,, :stupid
 
Ik ben de hele andere kant uitgeschoten,, heb een jeugd droom vanaf mijn bank besteld 8D De grootst betaalbare discobol, DMX lichten, dmx besturing, Haze machine,, holyfuck. Onder het mom dat ik dit écht nodig heb voor mijn toekomst youtube videos8o)
Nu is de mancave/music studio hopelijk voorlopig "af"? alles uitzoeken, verschillende sites bestellen, Shit 06:00 pas gaan slapen,, :stupid
Hahaha!! Leuk man!! Ik zit ook al een paar jaar aan de DMX.. echt heel vet!! Wat voor 'n lampen heb je besteld?
Hieronder een ouder videootje van mij. Alles aangestuurd met Freestyler.. freeware programma voor de PC. Ontvangt ook midiclock en je kunt zelfs sequences/chases triggeren via midi commando's.

 
Laatst gewijzigd:
Jammer, de SQ-64 staat op mijn verlanglijstje maar niet tegen de "Europese prijzen', in de VS heeft Korg de prijs verlaagd maar dat gebeurt hier maar niet.
Ik ben bang dat dit door de ongunstige euro koers ook niet meer gaat gebeuren. Je ziet het overal, nieuwe producten die worden uitgebracht zijn vrijwel altijd duurder dan de voorganger, terwijl in de US de prijs gelijk blijft ;{
 
Hahaha!! Leuk man!! Ik zit ook al een paar jaar aan de DMX.. echt heel vet!! Wat voor 'n lampen heb je besteld?
Hieronder een ouder videootje van mij. Alles aangestuurd met Freestyler.. freeware programma voor de PC. Ontvangt ook midiclock en je kunt zelfs sequences/chases triggeren via midi commando's.


IMG_9982.jpg
IMG_0097.jpg


Its a VIBE :maffia:
 
Moet hem nog ff ophangen, morgen krijg ik ook een haze machientje binnen. Want ja nu moet ik wel doorpakken 8D
Voor mijn toekomstige video, gaat dit zo te gek worden. En mijn man-cave is nu +100 gegroeid.

IMG_4039.JPG


De lichten werken met kleuren filters, ipv rgbw LED wat ervoor zorgt dat de spiegelbol niet de kleuren, opsplits en terug kaatst in de RGBW kleuren.
De voetcontroller is een beetje een gok, ff kijken of ik dit daadwerkelijk wil ga inzetten. DMX lichten aan sturen, live terwijl ik muziek maak, is wel next-level. Hij heeft tap tempo, en ook een RCA line ingang, dus de audio stuur ik vanuit de mixer naar deze DMX mixer, die dan geluid omzet naar ritme voor het licht. maar mss moet ik MIDI gebruiken,, blijf graag DAWLESS wel.
 
Ik had mezelf beloofd dat ik gewoon leuke drumsamples in mijn Electribe ES1 ging laden en die vanuit de Atari ging sequencen. Bax test mijn ruggegraat ofzo?

Vooralsnog hou ik stand. Ook al omdat ik niet weet hoe ik start/stop CC uit Cubase moet sturen. :D
 
Td3 en rd6 in aanbieding weer…

als je 5 jaar geleden had gezegd dat binnenkort een analoge TB-303 clone nieuw te koop zou zijn voor 69,- was je voor gek verklaard..
 
De Behringer TD-3-MO SR is bij MusicStore op voorraad kost nu €222,-.

 
Merk dat de prijzen plots weer hard stijgen van apparatuur.Had enkele items en wenslijsten die ik steeds heb vb: prijs eergisteren:303€ vandaag:333€ en is niet bepaalde winkel maar algemene trend.Toevallig zo vlak voor Black friday? zeker en vast.! ;)
Ja dat was me ook al opgevallen. Ik kon zweren dan de Sennheiser HD600 op mn wenslijst bij Thoman lange tijd €280 was, nu €318.
 
Prijzen stijgen en dalen inderdaad vaak. Ik heb niet het idee dat hier grote gedachtes achter zitten als “er komt een kortingsactie dus we doen alles omhoog”. Bij Bax heb ik wel het idee dat de prijs beïnvloed wordt door het aantal hits op een pagina. Ik heb dit vooral gezien bij niche-producten die niet veel verkocht worden. Zo’n thread als deze zal de prijzen dus vooral omhoog stuwen bij Bax denk ik.
 
Back
Top