Black Friday

Is het oudere model, zou best kunnen. Nou klinkt TELE-BUY mij niet direct als superbetrouwbaar in de oren, ga even langs :-)

Zakelijke verkoper
Bedrijfsnaam: telebuy
Bedrijfstype: Particulier bedrijf
Handelsregister-nummer: ohne (TSJA......)
Naam vertegenwoordiger: Erdin Erdem
Vestigingsadres:
Herforder Strasse 35
Lemgo
Nordrhein-Westfalen
32657
DE
.
Hij is wel gewoon bevriend op FB Bei Facebook anmelden
 
Onbekend maakt onbemind zeggen we dan...

Toch maar eens een BF deal van de DAW posten waar ik al jaren heel blij mee ben.

Samplitude Pro X7 standaard en de suite versie. In deze volgorde 249-299 in plaats van 599. De suite versie is het meer dan waard, zeker als je iets met mastering doet. Toekomstige upgrades zijn meestal zo'n 149 euro.

 
Albion One heb ik inmiddels al aangeschaft met studentenkorting van 50%. Gave library!

Wat is er tegenwoordig toch belachelijk veel te krijgen op audio software / plugin / library gebied.

Ik ga me nu focussen op wat ik heb en dat is al meer dan genoeg.
 
Ja ik verbaas me af en toe ook over hoeveel er nu allemaal wordt aangebouden aan software. Helemaal als ik kijk naar hoeveel er 'gratis' weg wordt gegeven bij bijvoorbeeld hardware of als speciale actie. Daaraan ga ik al meer dan genoeg hebben en mijzelf ook zeker op focussen.

Heb wel 1 deal gekocht en ga het daar verder bij laten: Rob Papen BLUE-III, vandaag uit. Dankzij de speciale upgradeprijs (had BLUE-II al) kon ik het echt niet laten liggen.
 
Aarghhh blubblub ploppoiiiiingbubbelbabblab… plop… blub… zojuist achterlijk veel vsts geblackfridayed, en nou ben ik veranderd in een soort hyperactieve kleuter op steroids die niet meer weet waar ie moet starten of stoppen. Blublubenvanjehiephoiblub! Weer aanspreekbaar na uitstuiteren. Boink boink ploiiiiiing blubblub zoeffffffffff :yamaha:
 
Onbekend maakt onbemind zeggen we dan...

Toch maar eens een BF deal van de DAW posten waar ik al jaren heel blij mee ben.

Samplitude Pro X7 standaard en de suite versie. In deze volgorde 249-299 in plaats van 599. De suite versie is het meer dan waard, zeker als je iets met mastering doet. Toekomstige upgrades zijn meestal zo'n 149 euro.


hey,,

Ik vind Samplitude echt heel heel goed, ik gebruik het al jaren, maar alleen X4 en Sequoia 15 vind ik de beste, en niet X6 en X7,

Met Norton kun je die marketing upgrade promo popup afzetten, door X4 niet met het internet te verbinden, als de plugins geen internet acces nodig hebben

Pfff, Want dat was in totaal 1000 euro in de lente van dit jaar:

X4=> X6/X7 upgrade, Ableton v11 en Cubase v11/v12, dat een v6 compatible elicencer moest zijn en niet die online serial

Da's veel geld voor allemaal upgrade's die ik niet echt nodig heb, die upgrade marketing is echt misleidend en duur, vvvvvvind 'k,,
 
hey,,

Ik vind Samplitude echt heel heel goed, ik gebruik het al jaren, maar alleen X4 en Sequoia 15 vind ik de beste, en niet X6 en X7,

upgrade marketing is echt misleidend en duur.
Fijn, eindelijk een SF Samplitude medegebruiker! Ik vind Samplitude pro X sowieso een onderschatte DAW. Heel overzichtelijk, aanpasbaar, stabiel en veel waar voor je geld.

Sequoia zal ik eens testen. Dank voor de tip.

Ennuh, je kunt gewoon af en toe een upgrade skippen he! ;-)
 
ja, idd, X6 heb ik overgeslagen,, maar door die upgrade popup van X6 heb ik X7 in promo gekocht, maar ik vind die ni goe, en veel geld,,

(en amai,, 'k moet effe m'n pre sub bussen goed trekken want die waren helemaal scheef gekomen, naar verloop van tijd,, veel veel te stil vandaar de compressed master)
 
Laatst gewijzigd:
en dat terwijl er eigenlijk nog maar weinig deals zijn momenteel.
Aaaargh zeg zoiets VOORAL NIET anders blijf ik doorgaan, argh! haha :D Grootste boosdoener is tot nu toe Arturia's instruments collection (had ik nog niet), met daarnaast een berg lofi vsts van diverse aanbieders. Genoeg waanzin om al totaal overprikkeld van te raken :mega:
 
GAS is gewoon uitstelgedrag om niet aan de slag te hoeven gaan met wat je hebt.:)
Voor sommigen is de weg het doel, of gewoon plezier hebben met een leuke hobby en een hoop gadgets. Niks mis mee.

Zelf streef ik met m'n muziek naar een gezonde mix tussen leren, werken, uitgeven/promoten, plezier hebben & ontspanning.
Nieuwe vsts vallen onder "plezier hebben", vervolgens onder "leren/werken". Ik kies ze zorgvuldig uit, en op een enkele miskoop na wordt alles geintergreerd in de lange-termijn workflow.

Maar goed, dit dwaalt af van de Blackfriday thread.
Heeft er iemand nog compleet nutteloze ;) maar leuke vsts in de aanbieding? haha :D
 
Back
Top