Black Friday

Wavesfactory heeft mooie kortingen, was het zelf voor Trackspacer in de gaten aan het houden, die is nu 30 piek :)

Is het wat?
 
Yup, ik was gelijk verkocht met de demo. Vond het de 60 euro al waard, maar me even in kunnen houden.
 
U-he heeft bijna nooit sales. Soms 10% korting, of een combi-deal met bijv. Bitwig of Native Instruments.
Dit jaar hebben ze wel een interessante. Vanaf 15 november bieden ze Zebra Legacy aan voor 99 euro (zebra 2 met alle soundsets inc. Dark Zebra). Zie bijgaande info van de website.
Let wel dat hier geen "upgrade path" naar Zebra 3 voor gaat gelden. Niettemin best een interessante deal.

Bekijk bijlage 3829225
Deze deal is nu ingegaan. Zebra Legacy is nu voor €99 te verkrijgen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Ook upgrades nu voordelig, zo kan ik nu van v-collection 7 naar 9 voor 99 euro. Afhankelijk van wat je reeds hebt, maar dit is de beste upgrade prijs die ik tot nu toe heb gezien.
Bij de upgrade kan je best eerst v-collection upgraden. Na deze aankoop zakt de prijs van de fx-collection. In mijn geval van 69€ naar 49€. Ik kom wel van de v-collection 5.
 
dit is echt; gratis een kode voor MeldaProduction MReverbMB (gekregen via Plugin Boutique als freebie, maar heb alle Melda plugins al.... en wat heb je dan gekocht? he he, sssshtt...)

stuur een PM, of zo... hoort niet echt hier thuis.... wellicht een aparte thread voor freebies, want je kan nogal een stapel krijgen....
 
Is het oudere model, zou best kunnen. Nou klinkt TELE-BUY mij niet direct als superbetrouwbaar in de oren, ga even langs :-)

Zakelijke verkoper
Bedrijfsnaam: telebuy
Bedrijfstype: Particulier bedrijf
Handelsregister-nummer: ohne (TSJA......)
Naam vertegenwoordiger: Erdin Erdem
Vestigingsadres:
Herforder Strasse 35
Lemgo
Nordrhein-Westfalen
32657
DE
 
Ben benieuwd!!! 🙌🏽
Toen ik weer helder kon denken heb ik hem geannuleerd. Rare tekst in hun online winkel. Dat ze pas verzenden wanneer je het ordernummer van Amazon aan hen hebt geëmaild. Zo hoort dat niet te gaan. Het risico weegt niet op tegen het mogelijke gedoe.
 
Back
Top