Black Friday

Wat heb je er voor betaald destijds?
Ik zag van de week dat XO momenteel 129 euro is, wat goedkoper dan normaal, de aktie duurt tot 17 okt.
Een plugin die ongeveer hetzelfde doet is Atlas 2, die kost 99 euro.
Kan je aanraden om ze beiden te vergelijken voor je een keuze maakt, je kan van beiden een trial downloaden.
 
Ik zag van de week dat XO momenteel 129 euro is, wat goedkoper dan normaal, de aktie duurt tot 17 okt.
Een plugin die ongeveer hetzelfde doet is Atlas 2, die kost 99 euro.
Kan je aanraden om ze beiden te vergelijken voor je een keuze maakt, je kan van beiden een trial downloaden.
Dit heb ik ook gedaan, destijds voor Atlas gekozen, vooral vanwege de polyritmes en de gui. Volgens mij was het toen 40% eraf. Ik denk dat XO ook veel goedkoper is met BF.
 
Ik zag van de week dat XO momenteel 129 euro is, wat goedkoper dan normaal, de aktie duurt tot 17 okt.
Een plugin die ongeveer hetzelfde doet is Atlas 2, die kost 99 euro.
Kan je aanraden om ze beiden te vergelijken voor je een keuze maakt, je kan van beiden een trial downloaden.
Heb ik inderdaad naar gekeken. Maar XO wint het voor mij. Het gaat me in dat geval niet zo om de ingebouwde sequencer (die van Logic is superieur) maar om het gemak van nieuwe sounds en loops maken terwijl het geen manueel bladeren door sample folders zijn. Automatisch gesorteerd op type instrument en sound character.
 
Heb ik inderdaad naar gekeken. Maar XO wint het voor mij. Het gaat me in dat geval niet zo om de ingebouwde sequencer (die van Logic is superieur) maar om het gemak van nieuwe sounds en loops maken terwijl het geen manueel bladeren door sample folders zijn. Automatisch gesorteerd op type instrument en sound character.
ok dat werkt precies hetzelfde bij atlas. XO heeft wel wat meer mogelijkheden wat betreft shapen van de individuele drums.
 
Eerst even niks kopen tijdens Stoptober (voor mij al mislukt) , en dan los met 😅
 
Ik wil wel zo'n grote alles in één orchestral library hebben. Het wordt Spitfire Audio Albion One of Audio Imperia Nucleus.
Albion one is niet echt een orkest library, aangezien die alleen ensemble patches heeft. Dus niet niet alle instrumenten apart. Nucleus heeft dat wel. Ene is niet per se beter dan het andere, maar het is wel een belangrijk verschil.
 
Laatst gewijzigd:
Kijk eens aan.. zo hoef ik niet op Black Friday te wachten voor XO:

Screenshot 2022-10-21 at 21.19.39.png
 
Een hele handige resource gevonden om plugin deals te tracken. Je kan zelfs alerts instellen voor prijsdalingen van een product waarin je geïnteresseerd bent:

 
Excuses, die prijs voor Sonnox Claro is zonder BTW. Ik zie dat ze op de Sonnox site de prijzen niet inclusief BTW aangeven (super irritant vind ik dat). Inclusief is het €34 en 50 cent ongeveer.
 
is wellicht ook een goeie om bij te houden....;

 
voor mij is dit het eerste jaar waar ik nu echt geen wishlist klaar heb betreft gear. zowat het gevoel van: ik heb alles wat nodig is (en soms te veel), dus zal trachten mij serieus in te houden deze x. eindresultaat zeg ik na Black friday ;)
 
Weinig wensen dit jaar. Ik ga voor de update van Studio One en eventueel de diamond eq3 als daar een mooie aanbieding voor komt.
 
Back
Top