Black Friday

Ik heb ook wel interesse in Addictive Drums 2 tegen een leuk prijsje, vind de reguliere prijs toch wel aan de hoge kant.
 
Ik heb eigenlijk bijna al mn Black Friday wensen vervuld al voordat het Black Friday is. Tja, ze beginnen steeds vroeger met de koopjes. Alleen Klevgrand REAMP nog afwachten.

Voor mensen die Zebra van u-he nog noet hebben: vanaf 15 november wordt deze verkocht als Zebra Legacy voor €99. Je krijgt dan Zebra2, alle sound sets en the Dark Zebra. Je hebt dan alleen geen korting recht voor een upgrade naar Zebra3 (wanneer die komt.. kan nog even duren). Maar ze blijven Zebra Legacy ondersteunen. Dus echt een goede deal en Zebra2 (incl Dark Zebra) is heeel wat synth!
 
Black November bij Softtube. Heb daar zojuist de Chandler Limited Curve Bender Mastering EQ gekocht voor €119 (ipv €299).

 
Aa kijk bij Soundtoys zijn ze leuk begonnen met een gratis Little Radiator tot 2 januari :mega:
 
Vorig jaar had U-He geen sale zoals het voorgaande jaar, daar baalde ik wel van, ik heb Diva wel gekocht maar zou Hive en Zebra nog wel willen hebben, maar anderszijds heb ik softsynths genoeg. Bij Fabfilter is het leuk dat de prijzen al aardig laag zijn als je al iets hebt, en dan daar nog een flinke korting op komt. En inderdaad zijn er altijd wel wat deals van plugins die niet eens op het lijstje staan. We zien het wel.
U-he heeft bijna nooit sales. Soms 10% korting, of een combi-deal met bijv. Bitwig of Native Instruments.
Dit jaar hebben ze wel een interessante. Vanaf 15 november bieden ze Zebra Legacy aan voor 99 euro (zebra 2 met alle soundsets inc. Dark Zebra). Zie bijgaande info van de website.
Let wel dat hier geen "upgrade path" naar Zebra 3 voor gaat gelden. Niettemin best een interessante deal.

1668077731611.png
 
U-he heeft bijna nooit sales. Soms 10% korting, of een combi-deal met bijv. Bitwig of Native Instruments.
Dit jaar hebben ze wel een interessante. Vanaf 15 november bieden ze Zebra Legacy aan voor 99 euro (zebra 2 met alle soundsets inc. Dark Zebra). Zie bijgaande info van de website.
Let wel dat hier geen "upgrade path" naar Zebra 3 voor gaat gelden. Niettemin best een interessante deal.

Bekijk bijlage 3829225
Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.
 
Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.
Ja, ik snap dat gevoel. Want, ik denk, dat de meesten zeer zullen lusten naar versie drie zodra die uitkomt. Maar, dat kan nog best even duren en in de tussentijd heb je voor 99,- een hele hele dikke synth (Zebra HZ in feite dan, want deze heeft diva filters, meer mseg's etc).
 
50 tot 70% discount

 
Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.
Ja, daar heb je wel een punt. Het had zeker aantrekkelijker geweest als er iets van een upgrade korting bij had gezeten.
 
Ik wacht op deze mottafokka.. Cubasis 3 - DAW & Studio | App Price Drops was net elke keer te laat maar moet me maar eens aanmelden op deze site..
Geen enkele upgrade mogelijkheid vanaf 2.. ik ga uit principe niet voor vol betalen :D

Inschrijven bij "App sliced" heeft met 'n beetje geduld geholpen. Vanmorgen een melding.. Cubasis 3 van 49.95 naar 24.95 dollar. Net 29.95 afgerekend.. geen idee of dit verschil btw is of een ongunstige exchange rate..
 
Laatst gewijzigd:
Tot 70% bij Native Instruments...
Mooi, kan ik Session Guitarist voor de helft kopen, komt mooi uit!
Wat een gedoe iedere keer dat Native Instruments; koop je session guitarist en kan je alleen via NI Access downloaden dus die klik je aan en kan je eerst updaten naar een nieuwere versie, die download je en dan probeer je opnieuw en moet de kontakt player in je daw geladen zijn dus laadt je Kontakt 6 en warempel; er is een nieuwere versie nr 7 en kan je weer opnieuw beginnen met downloaden en installeren om daarna dan eindelijk de software die je kocht te downloaden. :stupid
Het is toch krankzinnig daar bij NI, het is dat sommige plugin zo goed klinken anders had ik het allang gedeïnstalleeerd.
 
Wavesfactory heeft mooie kortingen, was het zelf voor Trackspacer in de gaten aan het houden, die is nu 30 piek :)

 
Back
Top