VasC
Dat smurfen we...
Ik hoop dat DSP Discovery een keer voor een goede prijs te koop komt met Black Friday. Dit na verkopen van mijn NL2x.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Twee jaar geleden Discovery Pro gescoord rond Black Friday voor €49 dus ik zou die website zeker in de gaten houden...Ik hoop dat DSP Discovery een keer voor een goede prijs te koop komt met Black Friday. Dit na verkopen van mijn NL2x.
U-he heeft bijna nooit sales. Soms 10% korting, of een combi-deal met bijv. Bitwig of Native Instruments.Vorig jaar had U-He geen sale zoals het voorgaande jaar, daar baalde ik wel van, ik heb Diva wel gekocht maar zou Hive en Zebra nog wel willen hebben, maar anderszijds heb ik softsynths genoeg. Bij Fabfilter is het leuk dat de prijzen al aardig laag zijn als je al iets hebt, en dan daar nog een flinke korting op komt. En inderdaad zijn er altijd wel wat deals van plugins die niet eens op het lijstje staan. We zien het wel.
Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.U-he heeft bijna nooit sales. Soms 10% korting, of een combi-deal met bijv. Bitwig of Native Instruments.
Dit jaar hebben ze wel een interessante. Vanaf 15 november bieden ze Zebra Legacy aan voor 99 euro (zebra 2 met alle soundsets inc. Dark Zebra). Zie bijgaande info van de website.
Let wel dat hier geen "upgrade path" naar Zebra 3 voor gaat gelden. Niettemin best een interessante deal.
Bekijk bijlage 3829225
Ja, ik snap dat gevoel. Want, ik denk, dat de meesten zeer zullen lusten naar versie drie zodra die uitkomt. Maar, dat kan nog best even duren en in de tussentijd heb je voor 99,- een hele hele dikke synth (Zebra HZ in feite dan, want deze heeft diva filters, meer mseg's etc).Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.
Ja, daar heb je wel een punt. Het had zeker aantrekkelijker geweest als er iets van een upgrade korting bij had gezeten.Ik had dit gezien in een andere topic, vind er wel een naar smaakje aan zitten alleen, soundsets boeien mij al totaal niet namelijk, en geen upgrade path naar deeltje 3 gaat me denk ik wel teleurstellen als deel 3 uit komt. Ik ben er nog niet uit of ik dit ga doen, maar wellicht wacht ik dan gewoon tot deel 3 uit komt. Misschien komt er ook nog wel een Bitwig/U-He dealtje volgend jaar.
Ik wacht op deze mottafokka.. Cubasis 3 - DAW & Studio | App Price Drops was net elke keer te laat maar moet me maar eens aanmelden op deze site..
Geen enkele upgrade mogelijkheid vanaf 2.. ik ga uit principe niet voor vol betalen![]()
Mooi, kan ik Session Guitarist voor de helft kopen, komt mooi uit!Tot 70% bij Native Instruments...