Korg 2600 FS/ M voor de grote 2600-battle op de SF Meeting

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.657
Locatie
Utrecht
Op de grote Synthforum Meeting aanstaande zondag 16 oktober in de WillemTwee Studio's in 's-Hertogenbosch hebben we ook een ARP-2600 vergelijking op het programma staan. We hebben op dit moment twee originele 2600's tot onze beschikking. Daarnaast twee TTSH's en twee Behringer klonen.

Het zou natuurlijk erg spannend zijn als we er ook de versie van Korg naast kunnen zetten. Als iemand van plan is zondag te komen en de mogelijkheid heeft een Korg 2600 FS of M mee te nemen, zouden we dat erg waarderen. Post in dat geval even in deze thread of stuur een berichtje naar @SmartBits of @ishi.


ARP 2600 FS
 
Suggestie, als het om een blinde test gaat: die van Arturia eraan toevoegen... :D
Hebben we aan gedacht, ik heb die van Arturia en Cherry Audio ook. Maar ik denk dat we het hardware-only gaan houden (met schuifjes werken is dan toch wat handiger qua snelheid).

Mocht iemand nog een Antonus 2600 hebben dan is die uiteraard ook welkom... ;)
 
Ik dacht even, waarom niet, ik heb er toch een handige koffer met wieltjes bij maareuh

Schermafbeelding 2022-10-12 om 14.30.15.png


ik ga er nog even goed over nadenken :)
 
De agenda suggereerd anders:

Of lees ik verkeerd?
Nee, je leest het niet verkeerd hoor. Ik hou gewoon een slag om de arm... :D Ik geef zelf iig de voorkeur aan een vergelijk tussen de hardware, dus als we qua tijd wat tekort gaan komen dan zal denk ik het eerst een vergelijk met software gaan sneuvelen. Maar we zien wel!
 
Klopt.. we moesten een keuze maken. We kregen zoveel positieve reacties op de rondleidingen dat ze wat langer mochten doorlopen en er extra zijn ingepland. Maar de 2600-battle krijgt een vervolg.. beloofd!
 
Back
Top