randapparatuur aan patch-Bay verbinden. Welke kabels?????????

monkey

https://www.instagram.com/thenightservicecommute/
Lid sinds
20 december 2014
Berichten
224
Locatie
space
Hallo allemaal. Ik ge eindelijk aan de patch-bay, en vraag me af welke kabels goed zijn om mijn randapparatuur aan de binnenkant vd patchbay te verbinden? De kabels mogen ongeveer een meter zijn en aan beide kanten mono jack.

Groet,

Tom
 
ik heb van die goedkope sssnake kabels. Ik heb slechte ervaringen met de pro sssnake! die werken gewoon niet op de samson patchbay.
Ik heb geen last van goedkope kabel. En geloof me ik heb vele 100en meters in dienst, oude foto', het is ondertussen al zo * 3 denk ik? Ik raad aan kleuren te kiezen. Sommigen hebben 8 kleuren, ideaal.

Haterz gonna hate maar werkt prima en overzichtelijk
Ik ruim bewust niet op, heb zelfs een gangpad achter de gear want ik repatch vaak.


IMG_1709 2.JPG
 
Thanks, Best veel kabels :)
 
Wil je losse kabels of een multicore kabel? Met die laatste heb je veel minder rommel en het is misschien goedkoper. Ik heb gezocht naar een multicore kabel van een meter maar kwam in de prijsklasse van sssnake, fame etc alleen kabels van 3 meter of meer tegen. Dan misschien maar zelf solderen met een kabel op maat en neutrik pluggen.

Overigens vind ik goedkope kabels over het algemeen prima voor thuis. Zolang de plug maar stevig aan de kabel vastzit.
 
Procab CLA792 Classic set patchkabels 6x stereo jack male 1m. kan ik aanraden voor achter patch qua prijs/kwaliteit. bestaat ook in mono
 
ik heb van die goedkope sssnake kabels. Ik heb slechte ervaringen met de pro sssnake! die werken gewoon niet op de samson patchbay.
Ik heb geen last van goedkope kabel. En geloof me ik heb vele 100en meters in dienst, oude foto', het is ondertussen al zo * 3 denk ik? Ik raad aan kleuren te kiezen. Sommigen hebben 8 kleuren, ideaal.

Haterz gonna hate maar werkt prima en overzichtelijk
Ik ruim bewust niet op, heb zelfs een gangpad achter de gear want ik repatch vaak.


Bekijk bijlage 3825454
Spreek jij over de Samson S-patch? want ik heb hier nog geen probleem gehad mmet Pro Ssnnake kabels op vanvoor. (btw, ik heb ook een gangpad sinds begin ik studio heb, en ook een rommeltje erachter. ik heb hoofddeel desk op wielen staan, zodat ik gangpad iets breder/msmaller kan maken)
 
Ja een multi van ssdnake pro die werkte totaal niet. Ik heb t op meerdere patchbays getest en heb m retour gestuurd. Eerdere snake pro deed t wel. Ik zag dat de jacks net ietsje anders waren.
 
Lekker een avondje wat kabeltjes in elkaar solderen, prima voor thuis en de lengte bepaal jezelf!
 
Ja een multi van ssdnake pro die werkte totaal niet. Ik heb t op meerdere patchbays getest en heb m retour gestuurd. Eerdere snake pro deed t wel. Ik zag dat de jacks net ietsje anders waren.
1 slechte batch! o k, snap het, dacht dat jij met alle Snnake kabels probs had op de patch ;-), begon me hier zorgen te maken
 
Lekker een avondje wat kabeltjes in elkaar solderen, prima voor thuis en de lengte bepaal jezelf!
ja, vroeger ook zelf genoeg gedaan, (KLotz, Neutrik, Belden... zowel voor prive als pro gebruik. Op duur word je het beu en met leeftijd iets minder vast hand ;-) dus koop ik tegenwoordig, vroeger waren kabels ook veel duurder, maar sinds china zijn intrede heeft gedaan, tja
 
Wil je losse kabels of een multicore kabel? Met die laatste heb je veel minder rommel en het is misschien goedkoper. Ik heb gezocht naar een multicore kabel van een meter maar kwam in de prijsklasse van sssnake, fame etc alleen kabels van 3 meter of meer tegen. Dan misschien maar zelf solderen met een kabel op maat en neutrik pluggen.

Overigens vind ik goedkope kabels over het algemeen prima voor thuis. Zolang de plug maar stevig aan de kabel vastzit.
Zit op het moment te denken aan losse kabels.
 
Ik gebruik zelf deze cordials. Prima kwalitatieve kabels!
 
Als he goedkoop wil, koop je multicore en split je ze in functie van noodzaak.
 
Ik gebruik zelf deze cordials. Prima kwalitatieve kabels!

Ik gebruik zelf deze cordials. Prima kwalitatieve kabels!
Thanks voor de tip. Heb ze vandaag besteld.
 
Back
Top