ReMeiX 2022 - We're going out tonight - Ytse Remix, Klinkske, MatthewleBlom

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Lid sinds
16 december 2003
Berichten
3.103
Locatie
Rotterdam


Was leuk deze remix te maken. Wat ik mijn hoofd had is ongeveer gelukt. Ik heb het hele arrangement wat omgegeooid. Drums (samples) toegevoegd, Wat gitaar parts en syntparts. Hier en daar de nodige effecten. Vooral reverb. :P
Was hier en daar nog al vogelen. Vooral met de vocals. Key was me eerst wat onduidelijk maar het lijkt hier en daar te transposen. Heb ik verder niet uitgezocht en op gevoel melodieën er bij gezocht.
Ik hoop dat ik het orgineel eer heb aangedaan.
 
Ik had deze zien passeren maar vond m niet terug. Er is een woord voor. Schitterend.

Wat ik oorspronkelijk in mijn hoofd had, was inderdaad meer uitgesproken drums maar ik kreeg t totaal niet klaar.
Qua inspiratie hadden we triphop. Denk massive attack en portishead.
En vind de ’control’ nog steeds scheef klinken, in de zin ’i m in control’ dus misschien bedoelde je dat, ivm moeilijk qua vocals?
Ik ben totaal niet geschoold, ik had niet geoefend, ik heb gewoon wat gezongen… ha bedenk jet, ik,heb zo n korg vocal tuner, ik heb die zelfs niet gebruikt, laat staan er nog maar aan gedacht.
zei ik al schitterend?

😻
 
Velen dank.

Massive Attack en Portishead is altijd mooi streven.

Ik vond de vocals wel ok . Beetje rough. Lastigheid met vocals was om het mooie verhaal in de tekst in stand te houden. Vooral in het midden stuk van mijn remix.
 
Back
Top