Bijna ambient

Top jam, die 8 minuten vlogen voorbij.

die poly d sound vind ik erg mooi, hoogtepunt kwa sounddesign was die pitch drifting lead achtige sound (ik hou enorm van die onstabiele lead sounds).

kwa arrangement vond ik het mooi opgebouwd voor een jam, het eerste stuk had iets korter gemogen want die 2e act rond 5 minuten vind ik heel erg lekker kwa opzet. Maar voor een jam zeer goed gedaan.

graag meer van dit soort inspirerende videos!
 
Laatst gewijzigd:
Top jam, die 8 minuten vlogen voorbij.

die poly d sound vind ik erg mooi, hoogtepunt kwa sounddesign was die pitch drifting lead achtige sound (ik hou enorm van die onstabiele lead sounds).

kwa arrangement vond ik het mooi opgebouwd voor een jam, het eerste stuk had iets korter gemogen want die 2e act rond 5 minuten vind ik heer lerg lekker kwa opzet. Maar voor een jam zeer goed gedaan.

graag meer van dit soort inspirerende videos!
Thnx!
Soms zit het mee. En soms loopt het gewoon erg lekker :)
Ik snap je 'korter' punt helemaal. Als ik hier een track van zou maken, was dat ook absoluut eerder gekomen (het 2e deel). Doordat ik langzame scales gebruikte, werden de clips behoorlijk wat langer dan normaal, waardoor ik veel meer kwijt kon in één clip. Met als 'nadeel' dat er dus ook meer tijd in één rondje ging zitten.
 
Ja logisch en voor een jam gewoon doen, mijn jams duren meestal ook zo’n 10 tot 30 minuten (vroeger zette ik die nog wel eens op youtube, maar dat keek uiteraard niemand met dat soort lengtes) , tegenwoordig probeer ik jams onder de 6 minuten te houden voor youtube videos. Ik merk wel dat ik dingen soms wel erg inkort dan, maar de uitgebreide versies speel ik gewoon wel live voor mezelf in de studio.

die mooie pitch drifting sound komt die uit de 707?
 
Ja logisch en voor een jam gewoon doen, mijn jams duren meestal ook zo’n 10 tot 30 minuten (vroeger zette ik die nog wel eens op youtube, maar dat keek uiteraard niemand met dat soort lengtes) , tegenwoordig probeer ik jams onder de 6 minuten te houden voor youtube videos. Ik merk wel dat ik dingen soms wel erg inkort dan, maar de uitgebreide versies speel ik gewoon wel live voor mezelf in de studio.
Ja, dat is meestal ook mijn streefgetal.
die mooie pitch drifting sound komt die uit de 707?
Ja, das een 707 patch uit één van de soundpacks (ik zou moeten kijken welke, heb dat niet 123 paraat).
Weinig aan hoeven veranderen, die was gewoon instant goed.
 
Heel mooi relax/ambient/easy-lisning muziekje....en live opgenomen én gespeeld,
en zelf (video) ge-edit...:peukie: had je nog tijd voor een kopje koffie?:koffie:
No comment...
SMILEYS 2rtrt.jpg
 
Erg prettig! Doordat het arrangement niet te vol zit komen de volle geluiden er goed uit. Blijf genieten van het jammen 8)
 
Back
Top