Lonely Rain... (Ambient)

Googol

Ouwe rot
Lid sinds
18 december 2001
Berichten
2.693
Locatie
Den Bosch
Het is 22 graden buiten, dus ik zoek wat verkoeling...
(achter de toetsen) Ha...Dark refreshment!8)
 

Attachments

  • Lonely Rain..mp3
    6,2 MB
Gewoon fantastisch hoe je met een handvol ingredienten prachtige en uiterst sfeervolle muziek kan maken.

Ruim 6 minuten en geen seconde verveeld :halleluja
 
Dank u wel Allen... :okdan:


als ik op de koptelefoon luister dan is de vocal droog en mono, zou denk ik wel koel zijn als die iets meer de breedte in kan, of is dat bewust zo gedaan?
Dat heb ik express gedaan, omdat ik de Augmented strings van Arturia al heb uitgeprobeerd met reverb (of het nu van de strings FX is of die van Cubase maakte niet veel uit)
waardoor die stemmetjes (Mimi Pagina Licht & Schaduw van Steinberg) nogal verzopen in de galm van de stereo Arturia Augmented string reverb.
Dus moest ik ze wel droog houden en had verder geen tijd (of zin) om alle effecten uit te proberen.
Er zit wel een trage delay op de stemmetjes.
 
Dank u wel Allen... :okdan:



Dat heb ik express gedaan, omdat ik de Augmented strings van Arturia al heb uitgeprobeerd met reverb (of het nu van de strings FX is of die van Cubase maakte niet veel uit)
waardoor die stemmetjes (Mimi Pagina Licht & Schaduw van Steinberg) nogal verzopen in de galm van de stereo Arturia Augmented string reverb.
Dus moest ik ze wel droog houden en had verder geen tijd (of zin) om alle effecten uit te proberen.
Er zit wel een trage delay op de stemmetjes.
Ja ik vind het idd ook goed dat ze niet verzuipen in de reverb. In zo'n geval zou een ozone imager (gratis) heel subtiel een beetje breedte kunnen geven zonder het te verzuipen in fx.
 
ozone imager (gratis)
Of een chorusje erover...
en zo blijf je aan de gang...:walker::)
Wat ik altijd moeilijk vindt is dat je niet meer weet of ie nou helemaal af is...
en na het randeren, luister ik het af op een andere (goedkopere) installatie en dan hoor toch weer iets anders...
En als na 15 keer hetzelfde heb zitten luistenen, stuur je het maar op. (wat tevens tegenwoordig heel makkelijk en heel snel gaat).

En dat je even kunt kiezen van effecten; Cubase, Sonic 3, Collectie 8, ect...
Welke zal ik nemen?:dubbel::P

Ieder geval Bedankt voor de tip.:okdan:
 
Back
Top