recordcase.de

snitch

°⧭°
Lid sinds
30 juni 2003
Berichten
2.590
Locatie
070
Ik wil iets bestellen en vond het alleen bij recordcase.de, maar ik heb nog niet eerder van ze gekocht (of gehoord).
Heeft iemand ervaringen? :kimono:
 
Ik ken de naam wel al een hele tijd maar nog nooit iets besteld. Dus, ‘ja’ ze zijn er al even maar ‘nee’ geen ervaring mee. Sorry. :)
 
Keurig: snel verstuurd, netjes verpakt en voor een mooi prijsje (een Novation Mininova voor 304 euri).
Ik ga ze zeker nog eens proberen :okdan:
 
Als er 'topseller' bij een dj mixer van €2600 staat (terwijl de clubs nauwelijks open zijn, en al voorzien zijn), moet je oppassen.
Dat slaat helemaal nergens op. Er zijn meer hobby dj's dan professionele dj's hoor. En er zijn er ook genoeg die er zoveel geld voor willen geven.

Er werden toch ook synthesizers verkocht, terwijl optredens niet konden? En wat te denken van alle andere muziekinstrumenten in het hogere segment? Niet alleen professionals kopen duurdere producten, dat doen vooral de liefhebbers.
 
Nu je het zo zegt, @Timecop.. misschien is er zelfs een boost geweest, tijdens de lockdown(s), omdat mensen vanuit huis een DJ-setje ging streamen, ipv samen één setup te "delen" in een club..
 
Back
Top