Spitfire Audio BBC Symphony Orchestra library

Ik werk met Linux Mint. Snelle andere computers komen bij mij niet uit de lucht vallen, bovendien heb ik geen ruimtte voor nog een desktop erbij. Nee - dan gaat het feest waarschijnlijk niet door...
 
De tafel van mijn "studio" is 60 x 60 cm, en mijn budget is miniem. In principe werk ik dan ook enkel met freeware progjes.
 
Er zijn wel heel veel gratis orkestrale soundfonts en sfz's. Maar dit leek mij net een stapje beter in de zin van dat er ook allerlei articulaties bij zitten dus niet alleen nootje zus van instrument zo.
 
Toch nog even verder gezocht: ik lees dat iemand Spitfire Audio BBC Symphony Orchestra ook op Linux aan de praat heeft gekregen door het in de pluginhost Carla te openen. Daarnaast zijn er nog:

- Blog Post

- PLUGINS4FREE
 
Vandaag de link voor het downloaden van Spitfire Audio BBC Symphony Orchestra ontvangen, en het downloaden van het installatiebestand SpitfireAudio-Win-3.3.23.exe lukte. Maar gedurende het installatieproces (op mijn Linux Mint computer met behulp van Wine) loopt het hier vast:

screenshot.png
 
Ik heb geen verstand van Linux, maar bij eventuele download-problemen voor LABS onder WIN is er een of andere setting binnen het Spitfire-progamma te maken die het e.e.a. weer vlot kan trekken.
Deze melding ziet er echter anders uit. Maar mogelijk is er bij deze library ook een dergelijke setting, en wie weet helpt 't. Zit dacht ik onder het 'tandwiel'.
 
Dit wordt me weer te veel gedoe. Ik ga nu hiermee verder:

Versilian.png


Is me voor hobby doeleinden mooi genoeg.
 
Back
Top