• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Paula (Raw Techno)

Sto

Stamgast
een loopje?
Ik vind het geen loopje, daarmee kan een ander het uiteraard wel een loopje vinden.

Het is niet bedoeld als een echte track of liedje.
Het gaat mij om de rauwe energie en is bedoeld voor de piektijd van een dik technofeest. En dan mag het best een beetje ongezellig en eentonig klinken vind ik, misschien moet dat zelfs! Eerlijk gezegd is techno wel echt te gezellig geworden...

Eclectic

Virtueel Analoog
Ik vind hem juist té gezellig, melige ploink ploink loop, zou ik niet op een donker feestje willen horen.

• Duimpje
Duimpjes: Sto

Sto

Stamgast
Ik vind hem juist té gezellig, melige ploink ploink loop, zou ik niet op een donker feestje willen horen.
Leuk en interessant om te zien dat iedereen een ander gevoel of mening heeft! Dit maakt het delen van je tracks ook zo leuk, maar vooral ook heel leerzaam! Dank je wel!

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Ik kan wel aan je waveform zien dat ie niet verschrikkelijk goed is gemixed en gemasterd. Veel rood?
Hey kerel, ik wens dat het jaar wat aangenamer mag worden voor je. Veel goede moed.

• Duimpje
Duimpjes: Sto