• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analog Synth Supermarket – alles moet weg!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SvenBit

Ingeburgerd
Lid sinds
24 april 2008
Berichten
50
Locatie
Antwerpen
Helaas moet ik binnenkort uit mijn leuke, grote studioruimte verhuizen en in mijn nieuwe onderkomen zal ik minder plek hebben, dus ik moet nu zo snel mogelijk een groot deel van mijn studiospullen verkopen.
Roland Juno106 – PERFECTE staat. Alle stemmen werken 100%. Incl. Flightcase + manual €375
Roland MC-202 – PERFECTE staat. €450
Korg Polysix – UITMUNTENDE staat. Geen batterijproblemen (nieuw batterij). Incl. Flightcase €500
Yamaha CS10 – PERFECTE staat. Mooie synth. €400
Teisco SX-400 – Een 4-stemmige rariteit uit 1980. Raw as hell. Lijkt op de Jupiter 4. Super „ensemble“ effect. €500
Roland Alpha Juno 1 – Super nice DCO synth, bekend om de „hoover“ sound, maar doet zo veel meer. €150
Boss (Roland) Dr. 110 – 100% analog, 100% programmable, de poor man‘s TR-606. Incl. Softcase+manual €100
Yamaha An1x - €200
Korg Electribe ES-1 (sampler) - €125
Korg Electribe ER-1 (drumcomputer) - €125
Yamaha TX-7 (DX-7 module) - €50
Yamaha RX-17 drumcomputer – super 80‘s, lijkt een beetje op de TR-707 €50
Fostex A8LR – MULTITRACK bandrecorder... 8 kanaals op ¼“ band. Werkt niet 100%. Kan afspelen maar niet opnemen. €70
Novation DrumStation – kapot... werkt alleen als MIDI – Din sync converter - €30
De prijzen staan vast, so don‘t waste my time alsjeblieft!
Alleen af te halen in Amsterdam. Geen verz. naar Rotterdam, Belgie, Nigeria etc...
Foto‘s komen eraan!
 
Ik heb hier nog steeds:

CS10
MC202
AlphaJuno1
Electribe ER-1
Teisco SX-400
Fostex Bandrecorder

De Teisco, CS10 en de Fostex zijn in Amsterdam.
De rest kan in Antwerpen af halen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top