Voor een zelfbouw project zoek ik een mini usb audio interface met midi

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Hoi,

Voor een zelfbouw projectje met minimale ruimte zoek ik een (kleine) usb (powered) audio interface met midi.
Aan 1 stereo jack output en een midi input heb ik genoeg, liefst geen controls op het kastje want daar kan ik eenmaal ingebouwd niet meer bij.

Ben al even aan het zoeken en nieuw is er weinig verkrijgbaar wat aan mijn eisen voldoet.

Eventueel kan het ook apart. Een losse usb midi interface verwerkt in de kabel is makkelijk, die zijn er voldoende voor rond de 15 euro en nemen minimale ruimte in beslag.


Een mini usb audio interface met jack stereo output en minimale of geen controls kan ik niet vinden.
Behringer heeft wel een leuke usb interface met 2 jacks en de interface verwerkt in de usb stekker, helaas stereo input. Is er niet iets vergelijkbaars met stereo outputs van eender welk merk dan ook?



 
edirol UA Of UM en nog wat denk ik dan, de vraag is of je drivers gaat vinden.
 
Bedankt voor jullie suggesties, edirol is nog behoorlijk groot, een teensy wordt ook weer een diy klusje opzich, en dan nog asio.

Ik ga op zoek naar een esi U24 xl, dat lijkt voor nu de kleinste usb sound card met asio.
 
Bedankt voor jullie suggesties, edirol is nog behoorlijk groot, een teensy wordt ook weer een diy klusje opzich, en dan nog asio.

Ik ga op zoek naar een esi U24 xl, dat lijkt voor nu de kleinste usb sound card met asio.
 
Deze werkt ook prima.
 
Ik had hem in overweging genomen, ook zijn voorganger maar bij beiden linkt behringer naar asio4all drivers helaas.
 
Back
Top