[Melodic Jam] - Ethereal

Die dikke kabel is een db25, deze zit in een module die modular level signalen converteert naar line level en deze balanced naar de geluidskaart stuurt. Ik kan dan de kleine jack kabeltjes van modular direct multitracken naar de daw. Ik kan ook nog zo'n dikke kabel erbij prikken zodat ik van daw naar modular 8 kanalen kan sturen maar dat doe ik eigenlijk nooit...
Aha. Daar had ik nog niet eerder bij stilgestaan.
Maar ik snap hem.
En hoe lang doe je over zo iets?
 
Aha. Daar had ik nog niet eerder bij stilgestaan.
Maar ik snap hem.
En hoe lang doe je over zo iets?
Dat had ik al een paar keer verteld in deze thread :) deze zat er een paar maanden in, steeds dingetjes veranderen, erbij of eraf halen enzo. Ik kan nog steeds niet zo lang erachter dus het is af en toe een half uurtje klooien totdat het iets is wat ik wil opnemen.
 
Dat had ik al een paar keer verteld in deze thread :) deze zat er een paar maanden in, steeds dingetjes veranderen, erbij of eraf halen enzo. Ik kan nog steeds niet zo lang erachter dus het is af en toe een half uurtje klooien totdat het iets is wat ik wil opnemen.
Ik zie het nu ja....
Thnx
 
Super weer, past perfect bij een warm bad en een lekker bier ;). Sowieso past jouw muziek daar altijd goed bij, heerlijk op spacen.
 
Super vet dit. Voor het eerst iets wat Modular echt interessant maakt. Vaak vooral bleeps en bloops... nu echt heerlijk.
 
Back
Top